معاون وزیر کشور : اهوازی ها بخاطر بوی فاضلاب به رودخانه کارون نزدیک نمی شوند

معاون وزير کشور : اهوازي ها بخاطر بوي فاضلاب به رودخانه كارون نزديك نمي شوند

معاون امور اقتصادی وزارت کشور گفت: طرح ساماندهی کارون یکی از پروژه‌های با اهمیت این استان است که کم کاری‌های صورت گرفته، قابل دفاع نیست.
به گزارش مهر، بابک دین پرست در جلسه تخصصی آب و فاضلاب استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به جنگ اقتصادی و تحریم‌های بی‌رحمانه دشمنان علیه ایران، مدیریت چریکی مسئولان اقتصادی و برنامه‌ریزی بسیار قابل‌تقدیر است.
وی با اشاره به نامه رهبری و دستور رئیس‌جمهور در خصوص رفع مشکل فاضلاب اهواز افزود: باید از این دو دستور طلایی برای رفع این مشکل استفاده کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور تصریح کرد: باید به هر طریقی شده این مشکل مرتفع شود چرا که نشست‌های خیابانی برای بحث بهداشت عمومی بسیار نگران کننده است.
وی با اشاره به پروژه‌های لاینحلی که در برخی استان‌ها وجود دارد، تصریح کرد: این پروژه‌ها شناسایی و در صورت عدم توانایی مسئولان استانی در مرکز به حل آن رسیدگی می‌شود.
دین پرست بیان کرد: پروژه طرح ساماندهی کارون یکی از پروژه‌های با اهمیت این استان است که کم کاری‌های صورت گرفته، قابل دفاع نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: رودخانه‌ای که می‌تواند اهرم قوی برای رونق گردشگری این استان باشد اکنون به خاطر ورود فاضلاب در چندین نقطه به کارون، حتی ساکنان این شهر نمی‌توانند به آن نزدیک شوند.
دین پرست با تاکید بر اهمیت توجه به محیط‌زیست افزود: اکنون رودخانه‌های بسیاری رو به نابودی هستند و باید بتوانیم با نجات دادن آنها امانت‌دار خوبی برای محیط‌زیست باشیم.

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین