اجرای طرح مدیریت جهادی کارون با هدف ساماندهی شبکه برق کوی شهید چمران – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930403000528#sthash.BI05o9XJ.dpuf

اجرای طرح مدیریت جهادی کارون با هدف ساماندهی شبکه برق کوی شهید چمران - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930403000528#sthash.BI05o9XJ.dpuf

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از اجرای طرح مدیریت جهادی کارون با هدف ساماندهی شبکه برق کوی شهید چمران این منطقه خبر داد.
اجرای طرح مدیریت جهادی کارون با هدف ساماندهی شبکه برق کوی شهید چمران
یدالله حضرتی اظهار کرد: طرح مدیریت جهادی کارون با هدف ساماندهی شبکه برق و با استفاده از کابل‌های خودنگهدار به منظور رفع محرومیت از مناطق حاشیه‌نشین شهرستان کارون در منطقه کوی شهید چمران و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین اقداماتی که در طول سال‌های اخیر و به منظور استفاده بهینه از منابع ملی و کاهش تلفات انرژی در مناطق شهری، روستایی و حاشیه‌نشین کلانشهر اهواز صورت پذیرفته طرح ساماندهی شبکه برق است که این طرح امروز در کوی شهید چمران شهرستان کارون آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز تصریح کرد: با اجرای این طرح علاوه بر تغییر شبکه سیمی فرسوده و تبدیل آن به کابل خودنگهدار، ۱۲ دستگاه ترانسفوماتور جدید در منطقه مذکور نصب شده است.
وی عنوان کرد: سیاست‌های شرکت در راستای اهداف وزارت نیرو و به منظور کاهش خاموشی‌های شبکه، بهبود کیفیت ولتاژ مشترکین، کاهش تلفات انرژی و رضایتمندی مصرف کنندگان است که بدین منظور طرح ساماندهی شبکه برق کوی شهید چمران شهرستان کارون با اجرای عملیات گسترده در راستای بهبود وضعیت برق این منطقه و رفع نابسامانی‌های موجود با حضور گروه‌های متعدد عملیاتی و مشترکین اجرا و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
حضرتی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ساماندهی شبکه برق کوی شهید چمران تاکنون بیش از سه هزار انشعاب غیرمجاز برق جمع‌آوری شده است که علاوه بر پایداری شبکه برق باعث کاهش تلفات انرژی نیز می‌شود.
وی در خصوص نتایج طرح ساماندهی شبکه برق شهرستان کارون عنوان کرد: طرح ساماندهی شبکه برق که با تلاش و کوشش کارکنان این شرکت در طول سال‌های اخیر و در بیش از ۵۶ منطقه کلانشهر اهواز اجرا شده باعث استقبال و همراهی مردم شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به اینکه میزان تلفات انرژی شبکه برق اهواز در طول ۶ سال اخیر بیش از ۱۷,۲ درصد کاهش یافته است، افزود: صرفه‌جویی انرژی حاصل از اجرای این طرح‌ها به میزان یکهزار و ۳۳۶ میلیون کیلووات ساعت بوده که این میزان صرفه‌جویی انرژی بیش از ۹۰۸ میلیارد ریال صرفه‌جویی اقتصادی نیز به همراه داشته است.
وی ضمن تشکر از همراهی مردم در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد فرهنگی و اجتماعی این پروژه، تغییر فرهنگ و همراهی مردم در جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز برق این منطقه و استفاده از انشعاب قانونی است به گونه‌ای که انشعابات غیرمجاز برق که در طول سال‌های طولانی موجب عدم رعایت الگوی مصرف، آسیب‌دیدن پی در پی، تجهیزات شبکه و بروز نوسانات شدید ولتاژ و در نهایت خاموشی‌های متعدد شبکه را نیز به همراه داشته است.
حضرتی گفت: اکنون با اجرای این طرح ضمن ساماندهی و تقویت ولتاژ شبکه برق در کوی شهید چمران علاوه بر کاهش میزان خاموشی‌های اتفاقاتی شبکه، تابستانی با برق پایدار و مطمئن را سپری خواهند کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین