۷۸ روز از نداشتن مدیر عامل گذشت ؛ بلاتکلیفی در منطقه آزاد اروند همچنان ادامه دارد

78 روز از نداشتن مدير عامل گذشت ؛   بلاتکلیفی در منطقه آزاد اروند همچنان ادامه دارد

اکنون پس از گذشت ۷۸ روز از ۱۷ مهرماه یعنی موعد پایان اعتبار قانونی حکم مدیرعاملی اسماعیل زمانی در سازمان منطقه آزاد اروند، تمدید یا عدم تمدید حکم وی برای هفتمین سال متوالی در هاله‌ای از ابهام است.
به گزارش خبرگزاری فارس، ۲۸ اردیبهشت‌ماه امسال بود که خبرگزاری فارس استان خوزستان در یادداشتی به احتمال عدم تمدید حکم «اسماعیل زمانی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برای هفتمین سال متوالی پرداخت.
در این یادداشت همچنین به موضوع ضرورت بررسی فعالیت‌ها و عملکرد شش ساله مدیرعامل و هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند اشاره شده بود.
اما اکنون پس از گذشت ۷۸ روز از ۱۷ مهرماه یعنی موعد پایان اعتبار قانونی حکم مدیرعاملی اسماعیل زمانی در سازمان منطقه آزاد اروند نه تنها تمدید یا عدم تمدید حکم وی برای هفتمین سال متوالی در هاله‌ای از ابهام است.
طی ماه‌های اخیر نهادهای نظارتی و بازرسی همچنین دستگاه قضایی با ورود به سازمان منطقه آزاد اروند عملکرد این سازمان را مورد بررسی قرار داده و در همین راستا برخی معاونین و مدیران این سازمان با قید وثیقه آزاد هستند.
در رأس آن‌ها نیز شخص اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند قرار دارد که به گفته خود، با تأمین وثیقه ۴ میلیارد تومانی از سوی غلامرضا شریعتی استاندار فعلی خوزستان آزاد است.
به گفته اسماعیل زمانی، تمامی مدیران سازمان منطقه آزاد اروند در نهادهای نظارتی و بازرسی پرونده دارند، با این شرایط اما یک منبع آگاه از اعلام بازنشستگی اسمعیل زمانی به دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد خبر داده است.
این تحولات در حالی صورت می‌گیرد که اسمعیل زمانی همچنان به‌عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در حال تغییرات درون سازمانی همچنین رایزنی و فشار برای تغییرات درون منطقه‌ای است. برای نمونه نیز می‌توان به تغییر ناگهانی سرپرست دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد اروند و صدور نامه اتمام مأموریت سیدزین‌العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان برای برکناری وی در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.
باید دید دامنه این تحولات تا کجا ادامه خواهد داشت و یا با تعیین تکلیف وضعیت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد اروند پایان می‌یابد. پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس در این‌باره ادامه دارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین