صنعت ۴ – سپاهان ۲ ؛ آبادانی‌ها صدرنشین را به زیر کشیدند

صنعت 4 - سپاهان 2 ؛ آباداني‌ها صدرنشين را به زیر کشیدند

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بازی معوقه از هفته یازدهم لیگ برترباشگاه‌های ایران میهمانش سپاهان اصفهان را با چهار گل بدرقه کرد.
این دیدار شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان صنعت نفت آبادان با نتیجه چهار بر۲ به پیروزی رسید.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، سید محمد قریشی، عبداله ناصری، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، مهدی حنفی، مسلم مجدمی (۷۸ – محمود مطلق زاده)، طالب ریکانی، میلاد جهانی(۸۵ – مهدی مومنی) و عیسی آل‌کثیر(۹۰ – فاخر تهامی) به میدان رفت.
تیم سپاهان اصفهان نیز در این بازی با ترکیب سید پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، رضا میرزایی(۷۴ – مرتضی منصوری)، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی (۵۹ – رسول نویدکیا – ۷۲ علی قربانی)، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت. علی بای به کمک‌های سعید علی‌نژادیان و میلاد قاسمی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
محمدرضا حسینی، مهدی کیانی و امیر قلعه نوعی از سپاهان اصفهان و دراگان اسکوچیچ و محمود مطلق زاده از تیم صنعت نفت آبادان با کارت زرد داور این دیدار جریمه شدند.
صنعت نفت آبادان که در پنج هفته گذشته لیگ برتر روند صعودی داشته و ۲ تساوی و پنج پیروزی به دست آورده، در دیداری دشوار به مصاف تیم سپاهان رفت و امیدوار به برتری مقابل یک تیم مدعی دیگر بود؛ ولی در آن سوی میدان شاگردان امیر قلعه‌نویی نیز برای ادامه کورس صدرنشینی با پرسپولیس دنبال پیروزی بودند.
صنعت نفت آبادان همانند دیگر دیدارهای خانگی گذشته خود بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و فرار بازیکنان کناری این تیم به ویژه سمت راست بارها مدافعان سپاهان را دچار دردسر کرد.
در دقیقه سه این دیدار طالب ریکانی با جای گذاشتن سه بازیکن سپاهان صاحب موقعیت عالی شد که شوت پای چپ این بازیکن را دروازه بان تیم اصفهانی به زیبایی راهی کرنر کرد.
در دقیقه هفتم کار ترکیبی بازیکنان صنعت نفت توپ در پشت محوطه جریمه به طالب ریکانی رسید که شوت پرقدرت زمینی او را پیام نیازمند دفع کرد و در ریباند هم به ضربه عیسی آل‌کثیر واکنش نشان داد ولی در برگشت دوباره توپ، مهاجم نوک صنعت نفت توپ را با شوت پای چپ تبدیل به گل برتری تیم تبدیل کرد.
سپاهان پس از این گل خیلی زود صاحب توپ و میدان شد و برتری خود را بر صنعت نفت دیکته کرد و بارها با کارهای ترکیبی بر صنعت نفت آبادان فشار وارد کرد.
در دقیقه ۲۸ سانتر زمینی میرزایی را اهل‌شاخه برگشت داد ولی در ادامه بازهم توپ به مدافع راست سپاهان رسید که سانتر بغل پای او و دفع ناقص ناصر سالاری را سجاد شهباززاده با ضربه بغل پا تبدیل به گل مساوی سپاهان کرد.
سپاهان که تازه به خود آمده بود فشار بر روی دروازه صنعت نفت حفظ کرد و در دقیقه ۴۱ بازیکن این تیم کرنر را کوتاه کار کرد و ارسال ولادیمیر کومان از سمت چپ پشت محوطه جریمه صنعت نفت را محمدرضا حسینی با ضربه پای چپ زد تا توپ بعد از دفع اشتباه ناصر سالاری تبدیل به گل شود.
* بازی در این نیمه با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.
نفتی ها که نمی‌خواستند بازنده دیدار خانگی باشند در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کردند و باز هم با فرار بازیکنان کناری خود سعی در نزدیک شدن به دروازه سپاهان داشتند ولی مدافعان سپاهان اجازه نفوذ را از آنها گرفتند. در دقیقه ۵۲ صنعت نفت پشت ۱۸ قدم سپاهان صاحب ضربه ایستگاهی شد که سانتر زیبای میلاد جهانی را محمد قریشی مدافع جلو کشیده این تیم با ضربه زیبای سر تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.
تیم نفتی که صاحب انگیزه بیشتری شده بود فشار را همچنان بر روی دروازه سپاهان حفظ کرد و در دقیقه ۷۰ پاس در عمق تماشایی عیسی آل‌کثیر از بین مدافعان سپاهان عبور کرد و به محمد اهل‌شاخه رسید تا او با یک مهار توپ و شوت پای چپ محکم و دقیق گل سوم صنعت نفت را بزند.
نفتی ها که دست بردار نبودند در دقیقه ۸۲ طالب ریکانی بازیکن باتجربه این تیم پس از دریبل بازیکن پیش رویش گل چهارم این تیم را به زیبایی وارد دروازه سپاهان کرد.
بازی در پایان با همین نتیجه با پایان رسید تا صنعت نفت با ۳۰ امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین