مدیرکل مدیریت بحران خوزستان : مدیران اعتقادی به پیشگیری ندارند

مدیرکل مديريت بحران خوزستان : مديران اعتقادی به پیشگیری ندارند

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: عملکرد مسئولان استانی نشانگر این است که اعتقادی به پیشگیری در مسائل بحرانی ندارند.
به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده در جلسه بررسی نحوه برآورد خسارت ناشی از بارندگی اخیر استان خوزستان اظهار کرد: به واسطه اشتباه‌های مدیریتی در استان خوزستان مشکلات زیادی در استان وجود دارد.وی افزود: استان خوزستان اکنون از کثیر الابحران به دائم البحران تبدیل شده و به همین منظور لازمه مدیریت در این استان ورزیدگی و جهادی عمل کردن است.مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: حدود سه سال است در استان با بحران در حال مدیریت هستیم و دیگر مدیران باید بتوانند در زمان بحران صحیح و سریع تصمیم بگیرند. حاجی زاده تصریح کرد: در زمان بحران دستگاه‌های خدمت‌رسانی متولی باید زودتر از بقیه در محل حضور پیدا کنند.وی عنوان کرد: در استان به جای اینکه ضعف‌های بحران گذشته را جبران کنیم، آنها را در بحران بعدی تکرار می‌کنیم و این برای مردم قابل‌قبول نیست.
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: وضعیت اقتصادی و مالی کشور ما ضعیف است اما در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای در مسائل و مشکلات مختلف به استان خوزستان شده است.
وی گفت: باید طبق اولویت فعالیت انجام دهیم و پروژه‌هایی که گره از کار مردم باز می‌کند را در اولویت قرار دهیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین