سید حسن نصرا… : فقط ایران جرات حمله به پایگاه‌های آمریکا را دارد

سید حسن نصرا... :  فقط ايران جرات حمله به پایگاه‌های آمریکا را دارد

سید حسن نصرا… به مناسبت هفتمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس تاکید کرد شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین پرچمدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در تمام جهان بود.
درباره برخی نتایج و پیامدهای این شهادت صحبت می‌کنم، صحنه‌های تشییع پیکر شهدا را ببینید که توانست بین ایران و عراق و بین خود عراقی‌ها وحدت ایجاد کند، صحنه‌های تشییع میلیونی شهید سلیمانی از اهواز تا تهران و قم و مشهد را ببینید، دنیا چه دید، این موج عظیم جمعیت را دید، در تاریخ پس از تشییع پیکر حضرت امام خمینی(ره)، سابقه و نظیری نداشت. ملت ایران نمونه‌ و نظیری در تاریخ ندارند، من تعارفی ندارم و نمی‌خواهم دروغ بگویم.
به آل سعود و این رژیم‌های خائن گفتم که پیام مردم خوزستان با تشییع باشکوه شهید حاج قاسم برای آمریکایی‌ها و شما این است که امروز این آیه منطبق است که تمام کافران از دین شما ناامید شدند که نمی‌توانند علیه شما توطئه کنند.
به برکت این خون‌های پاکی که ریخته شد‌ و این فقط از خوزستان نبود، در کل ایران، چشم انداز تشییع پیکر این شهید، آمریکایی‌ها و دیگران را در ترس کشنده و ناامیدی کشنده قرار داد، کسانی که امیدوار به تحریک مردم بودند.
خون این شهیدان، ایران را بیمه کرد و به آن بازدارندگی بزرگی در برابر دشمنان داد.
باید پاسخ به این جنایت آمریکا که منجر به شهادت حاج قاسم و برادرانش، یک عملیات نیست، یک مسیر طولانی است که باید منجر به خروج نظامیان آمریکایی از تمام منطقه خاورمیانه البته منطقه غرب آسیا شود که حضرت آقا اصرار دارند به خاورمیانه، غرب آسیا بگوییم، عین‌الاسد یک سیلی بود، پاسخ نبود، حضرت آقا فرمودند یک سیلی است، آنها یک سیلی دریافت کردند، در این مسیر طولانی برای سلسله عملیات نظامی که به خروج آمریکایی‌ها منجر خواهد شد،
اولا این سیلی چه بود؟ نیروی هوافضای سپاه پاسداران چند روز قبل،‌ هدف اصلی پایگاه عین الاسد بود، ما همان موقع بیدار بودیم و کل منطقه در آستانه جنگ بود، نشانه‌های این سیلی و ضربه را بیان می‌کنم، از ساعات اولیه، رسانه‌های عربی خلیج(فارس) بیشتر از خود آمریکایی‌ها شروع کردند برای آمریکایی‌ها دلسوزی کنند، آنها تلاش کردند این حمله را کم اهمیت نشان دهند.
این سیلی و ضربه بزرگ ایرانیها دلیلی بر شجاعت بی‌نظیر رهبری و ملت ایران است، شجاعتی است که من ندیده بودم، شما با موشک، پایگاه‌های آمریکایی‌ها را هدف قرار دهید، پس از جنگ جهانی هیچ دولتی جرات نکرده بود کاری را که ایران انجام داد، انجام دهد. چه کسی در کره خاکی جرات می‌کند در برابر آمریکا بایستد و بگوید من پایگاه مهم تو را هدف قرار دادم، مخصوصا اینکه ترامپ چند روز پیش تهدید کرد که اگر شما بزنید، من ۵۲ هدف شما را هدف قرار خواهم داد.
این بزرگترین تصمیم بعد از رحلت حضرت امام روح ا… در تاریخ انقلاب اسلامی بود.
این ضربه و این سیلی ایرانی توانمندیهای نظامی ایران را نمایان کرد، برخی چون خودشان حقیر و کوچک هستند، دوست دارند دیگران را هم تحقیر کنند و نمی‌خواهند بفهمند که در این امت اسلام، افراد مقتدر و قدرتمند وجود دارد، این ضربه قدرت واقعی نظام ایران را نمایان کرد، موشک‌ها کاملا ایرانی و ساخت ایران بود، تصمیم ایرانی، سلاح ایرانی، اجرا ایرانی و به دقت به اهداف اصابت کرد.
با وجودی که می‌دانیم که جمهوری اسلامی ایران موشک‌های دقیق‌تری هم داشت، ولی از آنها استفاده نکرد، آمریکایی‌ها در آماده‌باش فوق العاده بودند و می‌دانستند که پاسخی از سوی ایران دریافت خواهند کرد، ولی نتوانستند موشک‌ها را ساقط کنند. موشک‌ها و سیلی ایرانی، پیام برای صهیونیست‌ها بود.
موشک‌های ایرانی به عین الاسد رسید، ولی صهیونیست‌ها در تل آویو عزا گرفتند، یعنی شما اگر ایران را تهدید کردید، ایران این قدرت را دارد. تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه در تیررس موشک‌های ایران است.
ترامپ چرا با وجود تهدیدهای قبلی، نتوانست پاسخ دهد؟، چون ایران قوی و شجاع است. پاسخ ایران و این تصمیم رهبر معظم، تصمیم تمام ملت ایران بود، همه دلشان شاد شد، حاضر بودند بجنگند و از خون فرمانده شهیدشان دفاع کنند.
موضوع آخر، بقیه محور مقاومت پس از سیلی عین الاسد است، مقاومت جدی و صادق است، آمریکایی‌ها باید پایگاه‌هایشان را تخلیه کنند و از منطقه ما بیرون بروند، جایگزین نرفتن آنها، جایگزین عمودی‌ آمدن آنها، رفتن افقی آنها(با تابوت) است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین