نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به مسئولان : مردم نباید پشت درهای بسته بمانند

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به مسئولان : مردم نبايد پشت درهاي بسته بمانند

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تشییع پیکر سردار سلیمانی و ضرورت درس گرفتن مسئولان از تشییع پیکرهای شهدا، گفت: چرا در نظام اسلامی وقتی یک مسئول این‌گونه شهید می‌شود، مردم برای او خودجوش مجلس برپا می‌کنند؟ چون خالصانه کار کرد. مسئولان ما نباید پشت درهای بسته باشند و مانعی بین خود و مردم قرار دهند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس که در حسینیه ثارا… اهواز برگزار شد، با تسلیت جانباختگان هواپیمای اوکراین، اظهار کرد: ضایعه بسیار بزرگ سرنگونی هواپیما، واقعاً برای ما سخت و دردناک بود اما آیا واقعاً می‌خواستند این اتفاق بیفتد؟
به گزارش ایسنا، وی در ادامه با ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه اظهار کرد: رسانه‌های خارجی به صورت گسترده علیه این عمل جوسازی می‌کنند و آیا انصاف است که عده‌ای در تهران تجمع کنند و علیه سپاه و رهبری شعار دهند؟ نمونه‌های مشابه این اتفاق در تاریخ وجود دارد که حتی مسئولیت آن را نپذیرفته‌اند. این اتفاق در فضایی رخ داد که آمریکا آماده‌باش کامل بود و تهدید حمله به ۵۲ نقطه کشور را اعلام کرده بود.
موسوی‌فرد با اشاره به تشییع پیکر سردار سلیمانی بیان کرد: مسئولان ما باید از تشییع شهدا درس بگیرند. چرا در نظام اسلامی وقتی یک مسئول این‌گونه شهید می‌شود، مردم برای او خودجوش مجلس برپا می‌کنند؟ چون خالصانه کار کرد. مسئولان ما نباید پشت درهای بسته باشند و مانعی بین خود و مردم قرار دهند بلکه باید دائما به دنبال حل مشکلات مردم باشند. این درس و نتیجه تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی است. موسوی‌فرد ادامه داد: شهید سلیمانی خود را سرباز رهبر می‌دانست و هیچ‌گاه نگذاشت که حرف ولی‌فقیه روی زمین بماند. رفتارهای خالصانه داشت و فقط برای رضای خدا کار می‌کرد. امروز جایگاه این نوع مدیریت در کشور ما خالی است و حلقه مفقوده در زمان ما در میان مسئولان عدم تبعیت از رهبری است.
وی با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: افتخار برای زنانی است که پرفسور حسابی، شهید بهشتی، شهید سلیمانی و… را تربیت کنند. زن مسلمان و مؤمن است که می‌تواند مرد سالم و خوب را بسازد. از این رو زن باید اول خود را تقویت کند چرا که مطالبه اول خداوند تربیت فرزند صالح و تأثیرگذاری بر جامعه است.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین