نماینده ولی فقیه در خوزستان : شعار علیه حافظان امنیت اوج بی‌انصافی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان :  شعار علیه حافظان امنیت اوج بی‌انصافی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: برخی از سوء استفاده کنندگان روز گدشته به خیابان ها آمدند و علیه مجموعه‌ای شعار دادند که بیش از ۴۰ سال در کنار مردم بودند و از امنیت کشور دفاع کردند؛ این افراد علیه رهبران انقلاب نیز شعار سر دادند که اوج بی انصافی است.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در آیین گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در محل آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اظهار داشت: آیین تشییع پیکر مطهر سردار رشید اسلام و یارانش با حضور میلیونی مردم شریف ایران حماسه بزرگی را در تاریخ رقم زد و به جرات می توان گفت بیش از ۴۰ میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند که در تاریخ انقلاب بی‌سابقه بود.
وی افزود: برخی‌ها می‌گفتند که مردم از انقلاب فاصله گرفته اند اما تشییع پیکر مطهر سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی تمام این ذهن های آلوده را پاک کرد و به دشمنان ثابت شد که مردم هنوز پای انقلاب خود ایستاده اند. نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: بسیاری از غرب گرایان کوته فکر بحث رفراندوم را برای ایران مطرح کردند اما مردم با حضور میلیونی خود در صحنه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان وارد کردند.
وی تصریح کرد: آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی بارها و بارها تهدید کرد که نقاطی از کشور را مورد هدف قرار می‌دهد اما با مشاهده جمعیت میلیونی مردم، دیگر جرات هیچ گونه حرکتی را پیدا نکرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرمودند که دوران بزن و در رو به پایان رسیده و ممکن است دشمن برخی نقاط ایران را هدف قرار دهد اما پاسخی به مراتب شدیدتر از قبل دریافت خواهد کرد.
وی اظهار داشت : آمریکا تهدید کرده بود که ۵۲ نقطه کشور را مورد هدف قرار می‌دهد اما زمانی که به نتیجه نرسید جو سازی برای سقوط هواپیما را آغاز کرد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: در طول ۴۰ سال گذشته سپاه در هر جایی که انقلاب مورد تهدید قرار گرفته و یا مردم نیازمند کمک بودند، حضوری فعال داشته و به جایی رسیده اند که بزرگترین قدرت عالم حتی جرات یک شلیک هم به سمت مواضع سپاه و کشور نداشت.
وی افزود: دستگیری سفیر انگلیس در روزهای اخیر و بازداشت تعدادی از نیروهای آمریکایی در خلیج فارس تنها بخشی از افتخارات نیروهای سپاه پاسداران است؛ در زمان دستگیری لرزه بر پیکره آن ها وارد شده بود در حالی که شهید حججی در زمان دستگیری و با وجود اینکه می دانست لحظاتی بیشتر زنده نمی ماند، با چهره ای مقتدر به پیشواز شهادت رفت.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در شبی که موشک های سپاه پایگاه آمریکا را مورد هدف قرار داد آیا کسی هست بگوید که چرا اجازه پرواز در ساعاتی بعد از حمله موشکی ایران، صادر شد و این در حالی است که تمامی کشورهای منطقه به هواپیماهای خود اجازه پرواز ندادند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد : با توجه به برخی اخبار که در همان شب منعکس شده بود یک هواپیمای بوئینگ قرار بوده با تجهیزات آواکس هدایتگر موشک‌های کروز آمریکا باشد؛ نیروهای ما خود را برای مقابله با صدها موشک کروز در همان شب آماده کرده بودند.
وی گفت: با وجود تمام این مسائل سردار حاجی زاده تمام تقصیرات را بر گردن خود نهاد و مسئولیت آن را به عهده گرفت.
نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: آمریکایی‌ها در ۶۰ سال گذشته بسیاری از هواپیماها را به عمد مورد هدف قرار داد اما ایران به صورت غیر عمد دست به چنین اقدامی زده است.
* پیگیری مطالبات فرهنگیان
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد همچنین به کمبود فضای آموزشی در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: در بسیاری از مناطق استان کمبود فضای آموزشی مشکلات عمده‌ای را برای دانش‌آموزان ایجاد کرده که به صورت جدی پیگیر مطالبات آنها هستیم. وی ادامه داد : پیش از این یکی از مشکلات عمده بخش آموزش و پرورش استان کمبود معلم بود که با تلاش هایی که صورت گرفت، بخشی از این کمبودها با جذب نیرو جبران شد و انتظار می رود در این زمینه همچنان شاهد ورود نیروهای جوان و پر انرژی به این مجموعه باشیم.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امید است با ورود خیران به این حوزه و تامین تجهیزات لازم، بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.
* رسیدگی به مشکلات مناطق در اولویت کار مسئولان قرار گیرد
وی همچنین در حاشیه بازدید از برخی مناطق اهواز و بررسی مشکلات مردم این مناطق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ائمه جمعه جایگاه اجرایی در کشور ندارند و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم همواره باید در اولویت کار مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد و برای کاهش دغدغه های مردم بیشتر تلاش شود. حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: بافت فرسوده و مشکلات پیرامون آن و همچنین بحث آب و فاضلاب یکی از دغدغه های عمومی مردم در مناطق مختلف استان به شمار می رود.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: یکی از اقدامات موثری که می توانیم در زمینه بررسی مشکلات مردم صورت دهیم ، دعوت از مسئولان و بازدید آن ها از این مناطق است تا از نزدیک با مشکلات مردم بیشتر آشنا شوند و جهت رفع این معضلات دستورات لازم را صادر کنند.وی بیان کرد: با توجه به عزم جدی که برای رفع مشکلات مناطق استان بخصوص اهواز در دستور کار است پیگیری مطالبات مردم و تحقق وعده‌های مسئولان نیز در اولویت قرار دارد.
حجت السلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان از مناطق بافت فرسوده چهارراه زند ، خیابان ادهم ، درویشیه، قلعه چنعان ، کوی امام حسین (ع) بازدید کرد و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد و پس از آن در شامگاه همین روز در آیین گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام و ابو مهدی المهندس در نمازخانه ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز حضور یافت.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین