رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان : بیشترین عامل رد صلاحیت ها مسائل اقتصادی است

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان : بيشترين عامل رد صلاحیت ها مسائل اقتصادي است

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان گفت: مهم‌ترین دلایل رد صلاحیت در خوزستان بند یک ماده ۲۸ است که التزام عملی به اسلام است و مسائل اقتصادی بیشترین بخش را شامل می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، ابوالحسن معماری رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان اظهار کرد: صلاحیت ۲۵۹ داوطلب مجلس شورای اسلامی در خوزستان توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات تأیید و ۳۱۳ نفر رد صلاحیت و ۲۵۲ نفر عدم احراز صلاحیت شدند.
وی افزود: ۸۹۱ داوطلب یازدهمین دوره مجلس در استان خوزستان ثبت‌نام کردند که ۱۹۵ داوطلب توسط هیات اجرایی رد صلاحیت شدند و ۱۹ نفر شکوائیه ندادند و ۴۷ نفر نیز از ادامه روند بررسی صلاحیت‌ها انصراف دادند و در نهایت ۸۲۵ داوطلب در خوزستان باقی ماند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس در خوزستان عنوان کرد: داوطلبان از ۲۲ دی‌ماه تا پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه فرصت دارند که شکوائیه خود را به هیات نظارت استان ارائه دهند و نتایج نهایی در ۱۱ بهمن‌ماه اعلام خواهد شد.
معماری گفت: چنانچه فردی توسط هیات اجرایی و هیات مرکزی تأیید صلاحیت شد اما از نظر شورای نگهبان رد صلاحیت شد می‌تواند از ۱۲ بهمن‌ماه تا ۱۴ بهمن‌ماه به مدت ۳ روز شکوائیه خود را مستقیماً به شورای نگهبان تحویل دهد.
وی افزود: مهم‌ترین دلایل رد صلاحیت در خوزستان بند یک ماده ۲۸ است که التزام عملی به اسلام است و مسائل اقتصادی بیشترین بخش را شامل می‌شود.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین