هدف اصلی اغتشاشات ناامن کردن خوزستان بود ؛ همه در کنار هم زیر پرچم «ولایت»

هدف اصلي اغتشاشات ناامن كردن خوزستان بود ؛ همه در کنار هم زیر پرچم «ولایت»

فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان بعد از تحریم وی توسط آمریکا گفت: آنها هیچ غلطی نمی کنند و همه ما زیر پرچم «ولایت» محکم و استوار ایستاده‌ایم.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور پس از دیدار استاندار خوزستان در دفتر فرماندهی سپاه ولی‌عصر خوزستان در خصوص تحریم وی توسط آمریکا اظهار کرد: در خصوص این اقدامات آمریکا، آنها هیچ غلطی نمی‌کنند.
وی افزود: چهل سال است روزبه‌روز مردم ما مقاوم‌تر، محکم‌تر، نیروی مسلح ما مقتدرتر و باعزت‌تر شده‌اند و رهبر ما همچنان محکم و استوار پاسخ‌های دندان‌شکنی به آمریکا می‌دهد.
شاهوار پور ادامه داد: دولت ما همچنان محکم در مقابل اقدامات آمریکا و دشمنان ایستاده و همه با هم و یکدست در مقابل اقدامات دشمن ایستاده‌ایم و این اقداماتی که آمریکا انجام می‌دهد نشانه ضعف و استیصال آنهاست و به حرف‌های دورغ برخی گروهک‌های فریب‌خورده و مزدوری که مزدبگیر آنها هستند گوش می‌دهند و فکر می‌کنند که آنها دیگر امیدی به خودشان در بین مردم ندارند.
وی اظهار کرد: حضور میلیونی مردم اهواز و استان خوزستان در تشییع پیکر سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی واقعاً بی‌نظیر بوده است؛ یعنی مسیری که در مشهد، تهران، کرمان و سایر جمعیت‌هایی که در داخل کل کشور راه افتاد همه از این مسیر برافروخته و ناراحت شدند؛ چرا که اینها امید داشتند بعد از قضیه لبنان و عراق، جریان اغتشاشات و ناامنی‌ها به داخل کشور آن هم با محوریت خوزستان بکشد.
شاهوار پور افزود: اینها هم‌چنین امید واهی داشتند اما دیدند که مردم خوزستان یکدل و یک‌زبان به همراه مسئولان، روحانیون و نیروهای مسلح آمدند و یک مانور عظیمی در تشییع شهدای حادثه تروریستی را انجام دادند؛ حادثه‌ای که خود آمریکا مسبب این جنایت نابخشودنی است و رئیس جمهور آمریکا گستاخانه این جنایت را به عهده گرفت.
وی در پایان گفت: اینها می‌دانند با این اراجیفی که می‌گویند روزبه‌روز محکم‌تر و استوارتر می‌شویم و بیشتر به حقانیت خودمان پی می بریم و نیروهای بسیجی، نیروهای پاسدار، نیروهای مسلح، نیروهای دولت و مردم همه در کنار هم زیر پرچم «ولایت» محکم و استوار ایستاده‌ایم و قدمی عقب‌نشینی نخواهیم کرد و ان‌شاءا… محکم‌تر این مسیر را ادامه می دهیم‌.
به گزارش خبرنگار مهر، برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران روز جمعه اعلام کرد آمریکا نام سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان را به بهانه‌های حقوق بشر در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
به همین دلیل استاندار خوزستان و جمعی از معاونان و مدیران استانداری خوزستان با حضور در سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با سردار حسن شاهوار پور دیدار کردند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین