مدیرکل اجتماعی استانداری خوزستان : محرومیت آموزشی در اندیکا نگران‌کننده است

مدیرکل اجتماعی استانداری خوزستان : محرومیت آموزشی  در انديكا نگران‌کننده است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: شهرستان اندیکا در حوزه محرومیت آموزشی وضعیت بحرانی و نگران‌کننده‌ای دارد لذا از سوی وزارت کشور برای محرومیت‌زدایی انتخاب شد.
محمدصادق کریمی کیا با اشاره به محرومیت شهرستان اندیکا و مشکلات آموزش‌وپرورش آن، اظهار داشت: در حوزه آموزش‌وپرورش باید نسخه‌ای توسط نوسازی تهیه شود تا ما هم کمک می‌کنیم.
وی با اشاره به پراکندگی جغرافیایی اندیکا و تأثیر آن بر محرومیت‌های آن، افزود: به دلیل پراکندگی جمعیت، تأمین زیرساخت‌ها کار بسیار سختی است، اما در حوزه اعتبارات بخش اجتماعی کمک‌های خوبی می‌توان در نظر گرفت.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان بابیان این‌که به مشکلات تعلیم و تربیت شهرستان اندیکا رسیدگی می‌شود، یادآور شد: این شهرستان در حوزه محرومیت‌زدایی توسط وزارت کشور به‌عنوان پایلوت انتخاب‌شده است.
کریمی‌‌کیا گفت: در خصوص اندیکا یک نگرانی را به‌صورت وزارتخانه‌ای داریم و باید ورود جدی به این مسئله داشته باشیم.
وی با اشاره به محرومیت شهرستان اندیکا در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، افزود: با توجه به شرایطی که اندیکا به لحاظ فرهنگی و اجتماعی دارد در مضیقه است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان تصریح کرد: باید مصوبه‌ای تهیه شود تا از مصوبات اجتماعی برای اندیکا هزینه کنیم. زیبنده نیست در برخی نقاط ازنظر محیطی در فشار و کمبود باشیم و به این موضوع رسیدگی و مشکلات رفع نشود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین