درس عبرتی برای مجلس آینده ؛ نمایندگان ردصلاحیت شده باید دادگاهی شوند

درس عبرتي براي مجلس آينده ؛ نمايندگان ردصلاحيت شده بايد دادگاهي شوند

نماینده خمینی شهر در مجلس با اشاره به رد صلاحیت برخی از کاندیداهای مجلس به دلیل مسائل مالی، گفت: ضروریست تا پس از دوره نمایندگی، دستگاه قضا به جرایم آنها رسیدگی کند.
سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر با اشاره به رد صلاحیت برخی از نمایندگان به دلیل «مسائل مالی» از سوی شورای نگهبان گفت: اگر دلایل رد صلاحیت این نمایندگان به دلیل مسائل مالی باشد قطعاً درباره آنها در مراجع قضایی پرونده‌های تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه شورای نگهبان این کاندیداها را تنها به صرف اتهام، رد صلاحیت نکرده است، افزود: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها اصل را بر برائت می‌گذارد و صحیح نیست که به صرف اتهام این کاندیدها رد صلاحیت شوند. نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با تأکید بر اینکه رد صلاحیت کاندیداهایی که پرونده مالی دارند از کاندیداتوری مجلس و عدم حضور در انتخابات به تنهایی کافی نیست، اظهار داشت: ضروریست تا پس از دوره نمایندگی، دستگاه قضا به جرایم آنها رسیدگی کند تا در آینده شاهد بروز چنین اتفاقی از سوی نمایندگان مجلس نباشیم.
ابطحی با بیان اینکه رد صلاحیت برخی از کاندیداها به دلیل مسائل مالی سوالات و دغدغه‌هایی را در سطح جامعه و رأی دهندگان ایجاد کرده است، اضافه کرد: ورود افرادی با پرنده و مسائل مالی در مجلس جایگاه قوه مقننه را زیر سوال می‌برد و باعث بی‌اعتمادی مردم نسبت به مجلس می‌شود.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه مطرح شدن رد صلاحیت برخی از کاندیداها که در حال حاضر نماینده مجلس هستند به دلیل مسائل مالی وجهه وکلای ملت را نزد افکار عمومی تخریب کرده است، گفت: ضروریست در هر صورت این مسئله شفاف شده و به اطلاع افکار عمومی برسد.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین