نماینده ولی فقیه در خوزستان : کاندیداهای ولخرج نباید وارد مجلس شوند

نماینده ولی فقیه در خوزستان :  كانديداهاي ولخرج نبايد وارد مجلس شوند

نشست صمیمانه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با طلاب، روحانیون، دانشجویان و فعالان فرهنگی اهواز در مصلی امام خمینی برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در نشست صمیمانه با جوانان فعال و انقلابی اهواز در مصلای این شهر، با اشاره به ضرورت کادرسازی و تقویت کار تشکیلاتی در بین جریان انقلابی اظهار داشت: اگر بخواهیم یک مجلس قدرتمند تشکیل دهیم باید کادرسازی کنیم و الا انتقاد کردن ساده است و همه بلدیم انتقاد کنیم.
وی با بیان اینکه ما ابتدا باید تمام تلاشمان را بکنیم که مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند، گفت: در این فرصت باقی مانده اولویت و تلاش اصلی ما باید این باشد یک انتخابات پرشکوه برگزار شود.
امام جمعه اهواز عنوان کرد: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند و اگر انتخابات ضعیف برگزار شود طبیعتا یک مجلس ضعیفی خواهیم داشت. در حالی که مجلس قوی می‌تواند دولت ضعیف را وادار به کار بیشتر و خدمت رسانی کند.
موسوی‌فرد در بخش دیگر سخنان خود و با اشاره به ویژگی‌ها و ملاک‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب برای انتخاب نمایندگان انقلابی عنوان کرد: اهواز مرکز استان است و باید سه نماینده در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شوند تا بتوانند آبروی استان را حفظ کنند.
وی با انتقاد از هزینه‌های چند صد میلیونی و بعضا میلیاردی برخی از کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: کاندیدایی که اینگونه میلیاردی هزینه می‌کند و به مردم توجه ندارد به درد مجلس آمریکا می‌خورد نه مجلس جمهوری اسلامی.
امام جمعه اهواز تصریح کرد: اینگونه نیست که من از کنار این نحوه تبلیغات غیرقانونی و نامتعارف برخی کاندیداها ساده عبور کنم و در مقابل ریخت و پاش‌ها و تخریب شهر توسط آنان سکوت پیشه کنم.
موسوی‌فرد بیان کرد: در یک خیابان ۱۰۰ متر می‌بینیم صدها عکس یکی از کاندیداها کنار هم چیده شده است، اگر این کاندیدا به اسلام تقید داشت آیا بدون اجازه اهالی آن خانه و بدون کسب رضایت از آنان دیوارهای خانه‌شان را پر از کاغذ و چسب می‌کرد؟ فردای انتخابات این شهرداری است که مجبور می‌شود صدها میلیون از پول مردم را هزینه کند تا بتواند شهر را به وضعیت سابق بازگرداند.
وی گفت: شهرداری فضایی را مشخص کرده است برای تبلیغات انتخابات اما می‌بینیم یکی از کاندیداها تمام آن فضا را پر از پوسترهای خود کرده است و حتی جایی برای یک نفر دیگر هم نگذاشته است، آیا این مصداق حق الناس نیست؟ او که از حالا اینگونه خودخواه است فردا که وارد مجلس بشود چه کار خواهد کرد؟ آیا چنین افرادی لیاقت نمایندگی مردم در مجلس را دارند؟
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: اگر من جای شورای نگهبان بودم همین الان برخی از این کاندیداهایی که اینگونه با بیت المال و حق الناس رفتار می‌کنند را رد صلاحیت می‌کردم. کاندیداهایی که اینگونه ریخت و پاش می‌کنند فردای انتخابات خدا می‌داند چه بر سر مردم می آورند.
موسوی‌فرد با خطاب قرار دادن نیروهای جوان انقلابی عنوان کرد: به شما می‌گویم شما آتش به اختیارید و همین الان بروید و بین مردم فضای ایجاد کنید و بگویید که چنین افرادی نباید وارد مجلس بشوند، و تلاش کنید کاندیداهای مردمی انتخاب شوند.
شایان ذکر است در ابتدای جلسه برخی از دانشجویان، طلاب و روحانیون به بیان دغدغه و افکار خود پرداختند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین