نماینده ولی فقیه در خوزستان : مساجد برای فعالیت جهادی باید فعال شوند

نماینده ولی فقیه در خوزستان : مساجد براي فعاليت جهادي بايد فعال شوند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: ۴۱ سال از انقلاب گذشته، بنا داریم ۴۱ نقطه محروم از اهواز را انتخاب و شناسایی کنیم و در اسرع وقت یک مسجد را محور قرار دهیم.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در دیدار جمعی از گروه‌های جهادی و جهادگران مناطق‌ محروم در شهرستان اهواز اظهار داشت: فعالیت جهادی یکی از حلقه‌های مفقوده است. در دیدار اخیر اقشار بسیج با مقام معظم رهبری نیز ایشان تأکید کردند که مساجد فعال شوند.
وی افزود: مناطق گوناگون در اهواز به‌شدت نیاز به حضور نیروهای جهادی دارد و با وضعیت کنونی نمی‌توان معضلات مردم را کم کرد.کار جهادی درحال حاضر در خوزستان است و شهید سلیمانی نیز می‌فرمود سوریه شما در خوزستان است‌‌. درزمینه فرقه‌های نوظهور، اگر در ایران اسلامی حکومت اسلامی پیاده شود افراد منحرف تسلیم می‌شوند.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: حلقه‌های مفقوده فراوانی در خوزستان وجود دارد که نخستین آن قرارگاه فرهنگی است. مأموریت ما‌ ایجاد قرارگاه‌های فرهنگی است. نُه ماه از حضور بنده می‌گذرد و بیشتر درگیر کارهای پیش‌پاافتاده هستیم. کارهای بسیاری بر زمین‌مانده که اگر در این جبهه موفق شویم در جبهه مباحث فرهنگی نیز موفق خواهیم شد.
موسوی‌فرد عنوان کرد: رهبری بر نخبه پروری تأکید داشته و باید در این جهت دست‌به‌دست هم داد و مطالبه به‌حق رهبری را محقق کرد. رهبری همچنین فرمودند که مباحث معرفتی را برای این گروه گذاشته و در مباحث مختلف آزمایش شوند که درحال حرکت به این سمت‌وسو هستیم.
وی با بیان این‌که موضوع‌های گوناگون را در دفتر فعال کردیم اما مطلوب نیست و باید بخش‌های مختلفی را فعال کرد گفت:۴۱ سال از انقلاب گذشته، بنا داریم ۴۱ نقطه محروم از اهواز را انتخاب و شناسایی کنیم و در اسرع وقت یک مسجد را محور قرار دهیم. در همین راستا کمیته مرکزی تشکیل و آمایش و شناسایی ۴۱ نقطه صورت گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: تقسیم‌کار برای طلاب مدارس حوزه‌های عملیه مختلف باید در ۴۱ منطقه صورت گیرد و این بهترین کار فرهنگی در میان مردم است. کار گسترده را از کوی مندلی شروع خواهیم کرد. قصد داریم یک محله به معنای واقعی شیک و استاندارد ایجاد کنیم. در مرحله اول عمدتاً به دنبال استفاده از ظرفیت مسئولان هستیم. به‌تمامی نیازهای منطقه باید توجه کرد و باید از ظرفیت خود مردم نیز استفاده کرد.
موسوی‌فرد گفت: در این‌گونه مناطق مجموعه‌های مختلفی مثل کمیته امداد امام خمینی(ره) برای اشتغال و همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند که از این طریق به دنبال تحقق شغل ثابت در مناطق مختلف هستیم. در مناطقی مانند کوی ملاشیه و دیگر نقاط ورودی، باید محل ورود مسافران و مردم به اهواز نیز موردتوجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: هدف از سفرها به پایتخت نیز، جذب اعتبارات برای استان است که در اختیار مجموعه‌ها قرار گیرد تا بتوانند کار کنند. شرکت‌های نفتی را وارد کارکرده‌ایم و اعلام کرده‌اند که تجهیزات لجستیکی را در اختیار قرار می‌دهند. تمام تلاش بنده این است که امکانات مرکز را برای استفاده در این مناطق پای‌کار بیاوریم.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین