عضو هیات رئیسه مجلس : لبنیات به دلیل گرانی از سفره مردم حذف شده است

عضو هیات رئیسه مجلس : لبنیات به دلیل گرانی از سفره مردم حذف شده است

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم می گوید از آنجایی که در شرایط کنونی برخی افراد توانایی خرید کالاهای اساسی را ندارند، دولت باید برای تامین این محصولات سوبسید در نظر گیرد.
سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم درباره وضعیت معیشتی مردم، گفت: دولت باید به دنبال جبران کسری بودجه سال ۹۹، ارتقای معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشد زیرا با توجه به تورم کنونی عده‌ای به سختی می توانند زندگی روزمره خود را مدیریت کنند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به برخی کالاهای اساسی که از ضروریات زندگی مردم محسوب می‌شود، سوبسید پرداخت شود تا قیمت‌ها کاهش یابد، افزود: در حال حاضر برخی افراد توانایی تأمین ارزاق روزمره را نیز ندارند؛ به طور مثال علیرغم اینکه لبنیات یکی از اساسی ترین کالاهای مورد نیاز مردم است، اما به دلیل گرانی، از سفره مردم حذف شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر و با توجه به شیوع ویروس کرونا تأمین مواد پروتئین یکی از الزامات است، اظهار کرد: قیمت حبوبات، گوشت، مرغ، ماهی و … سر به فلک گذاشته و در این شرایط حتی برخی مردم توان خرید مواد غذایی ضروری را نیز ندارند. عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه قوای سه‌گانه باید هزینه‌های خود را کاهش دهند، ادامه داد: از آنجایی که مردم به مجلس یازدهم امید بستند، مجلس باید هرچه سریعتر با تدوین طرح های مناسب ارتقا وضعیت اقتصادی و بهبود معیشت مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین