مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز : قطعا با خاموشی مواجه می شویم

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز : قطعا با خاموشی مواجه مي شويم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص خاموشی‌های اول صبح در برخی از مناطق اهواز گفت: خاموشی‌های با برنامه در ساعت‌های اولیه صبح و به صورت پیشگیرانه و با اطلاع‌رسانی قبلی انجام می‌شود تا از قطعی برق در اثر اشکالات فنی در شرایط بالا رفتن بار شبکه جلوگیری شود.
حسن کریمی در خصوص اعمال خاموشی در برخی از مناطق اهواز اظهار کرد: همزمانی اوج گرما و افزایش مصرف برق به ویژه در ساعات پیک، شرایطی را به وجود می‌آورد که اگر مردم الگوی مصرف برق را رعایت نکنند، قطعا با خاموشی مواجه خواهند شد.
وی افزود: زمانی که مردم در ساعت پیک مصرف که در اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است، از وسایل پرمصرف غیرضروری مانند لباسشویی، جاروبرقی، اتو و نظایر آن استفاده کنند و الگوی مصرف را رعایت نکنند، بار شبکه زیاد می‌شود و گرمای هوا نیز مزید بر علت خواهد شد و شاهد خاموشی خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: بروز خاموشی در ساعت پیک، ناشی از حوادث غیرمترقبه و عدم توجه به توصیه کارشناسان فنی برق است و در صورتی که مردم توصیه‌های الگوی مصرف را رعایت کنند با خاموشی مواجه نمی‌شوند.
کریمی ادامه داد: کاهش ساعت کاری ادارات با دستور استاندار خوزستان، در جهت رفاه و آسایش شهروندان و برای جلوگیری از قطع برق مناطق شهری بوده است تا مجموعه صنعت برق در امر خدمت‌رسانی به ویژه در این شرایط ویژه، عملکرد مطلوبی داشته باشد و نیاز است مردم نیز همراهی لازم را با صنعت برق داشته باشند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین