استاندار خوزستان : پیک کرونا سپری شده است!

استاندار خوزستان گفت: آمار مراجعین به مراکز درمانی و موارد بستری در خوزستان کاهش یافته که این به معنای سپری شدن پیک کرونا در خوزستان است.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمار بستری و مراجعین سرپایی به مراکز آزمایشگاهی و درمانی در استان و همچنین آمار افراد بهبود یافته نسبت به موارد بستری رو به افزایش است که این مسئله به معنای سپری شدن پیک کرونا در خوزستان است.
وی افزود: گرچه این شرایط امیدوار کننده است اما این هشدار را به ما می‌دهد که باید همچنان فاصله‌گذاری‌ها را ادامه یایند.
استاندار خوزستان گفت: استفاده از ماسک در تجمعات، ادارات، بانک‌ها و مراکز جمعی، پاساژها و سایر اماکن عمومی الزامی است و در صورتی که مسئولین اماکن دولتی و بازاریان نسبت به اجازه ورود و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک اقدام نمایند دادستانی با آن مسئول برخورد قانونی خواهد نمود.
وی بیان کرد: از بانیان مراسمات عزاداری تعهد گرفته خواهد شد که مراسم با حداکثر ۱۰ نفر برگزار شود در غیر اینصورت مجوز دفن صادر نخواهد شد همچنین برگزاری مراسم عروسی نیز ممنوع است.
شریعتی تصریح کرد: این کنترل‌ها باید صورت گیرد تا شیب کاهشی که به آن دست یافته‌ایم همچنان ادامه داشته باشد و به شرایط بهتری برسیم و همچنین کادر بهداشت و درمان ما فرصت تنفس و بازتوانی خود را داشته باشد و مردم استان نیز برای تحقق این امر همراهی و کمک نمایند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین