فرماندار اهواز : مردم با خودکار شخصی پای صندوق ها بیایند

فرماندار اهواز : مردم با خودکار شخصی  پاي صندوق ها بيايند

فرماندار اهواز گفت: باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و مردم با ماسک و حتی خودکار شخصی در انتخابات شرکت کنند.
جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز در رابطه با انتخابات مرحله دوم اظهار کرد: آخرین وضعیت آمار در مرحله اول اگر به حد نصاب نرسد به مرحله دوم می‌رویم که از نظر پشتیبانی، عوامل انسانی و اجرایی فرقی با مرحله اول ندارد.
وی افزود: در حال حاضر تنها تفاوت این است که مرحله اول در شرایط غیر کرونا برگزار شد اما الان دومین مرحله را در شرایط کرونا برگزار خواهیم کرد.
فرماندار اهواز عنوان کرد: الان باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و مردم با ماسک و حتی خودکار شخصی در انتخابات شرکت کنند.
وی افزود: حتی زمان هم با توجه به شرایط تغییر کرده و هرچند اصرار بر زمان ده ساعته بود اما در خوزستان امکان تمدید محدود در نظر گرفته شده است.
عالمی نیسی گفت: انتظار داریم مردم وقت و حضورشان را به گونه‌ای تنظیم کنند که قبل از ساعت ۶ بعدازظهر رای داده باشند چرا که فاصله اجتماعی باید رعایت شود و امکان اینکه مهلت رای تمدید نشود هم وجود دارد.
فرماندار اهواز بیان کرد: در مرحله اول تعداد کاندیداها زیاد بود اما مرحله دوم تنها دو نامزد داریم و رقابتشان نزدیک است به همین دلیل حساسیت‌های این مرحله بیشتر است و ما وسواس داریم که انتخابات را شفاف و با رعایت اصل امانت‌داری انجام دهیم.
وی افزود: در انتخابات دوره اول شاکی و معترضی نداشتیم و نشان دهنده این است که شفافیت را بالا بردیم؛ بحث سلامت انتخابات برای ما شرط است و حتی مانند دوره اول به نامزدها اعلام میکنیم در حین جمع‌بندی آرا حاضر و ناظر باشند تا شبهه‌ای ایجاد نشود.
عالمی نیسی عنوان کرد: کل حوزه انتخابی اهواز ۷۰۴ شعبه اخذ رای را شامل می‌شود که به تفکیک ۴۹۰ شعبه در اهواز، ۷۸ شعبه باوی، ۸۵ شعبه کارون و ۵۱ شعبه حمیدیه است.
وی افزود: عوامل درگیر در انتخابات نیز حدودا ۱۵ هزار نفر در حوزه انتخابی اهواز می‌باشند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین