مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز : ۷۰ درصد مردم به نکات بهداشتی توجهی نمی‌کنند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز : 70 درصد مردم به نكات بهداشتی توجهی نمی‌کنند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: ۷۰ درصد شهروندان هنگام حضور در اتوبوس‌ها به دستورالعمل‌های بهداشتی توجهی نمی‌کنند.
کوروش سبزعلی با اشاره به فعالیت اتوبوسرانی اهواز از دوم شهریورماه، اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت فاصله‌گذاری، تمهیداتی اندیشیده شده و اتوبوس‌ها در چندین مرحله علامت‌گذاری شدند اما متاسفانه این علامت‌ها توسط مسافران برچیده می‌شوند.
وی با اشاره به فعالیت اتوبوسرانی با حدود ۸۰ درصد ظرفیت، افزود: برخی شهروندان اهوازی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و متاسفانه حدود ۷۰ درصد شهروندان به دستورالعمل‌های بهداشتی توجهی ندارند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: ۳۰ درصد همشهریان هنگام استفاده از اتوبوس، خود را ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌دانند و دیگر افراد، به نوعی از دستورالعمل‌ها سرپیچی می‌کنند.
سبزعلی بیان کرد: شهروندان باید هنگام سوار شدن به اتوبوس، حتما از ماسک استفاده و فاصله‌گذاری فیزیکی را هم طبق جانمایی انجام‌شده، رعایت کنند. همچنین زمانی که ظرفیت اتوبوس گنجایش قانونی مسافر را ندارد، به هیچ عنوان سوار نشوند.
وی با تاکید بر اینکه شهروندان حفظ جان خود و دیگران را در اولویت قرار دهند، تصریح کرد: وضعیت شیوع کرونا رو به افزایش و بسیار نگران‌کننده است و باید شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز بیان کرد: زمانی که اتوبوس ظرفیت ندارد، در صورتی که راننده بخواهد از حضور مسافران در اتوبوس جلوگیری کند، مسافران با وی درگیر می‌شوند.
سبزعلی عنوان کرد: باید دستگاه‌های متولی در زمینه فرهنگ‌سازی به منظور استفاده از ماسک اقدام کنند.
وی با بیان اینکه رانندگان از ماسک استفاده می‌کنند، گفت: از زمان آغاز مجدد فعالیت اتوبوس‌ها تاکنون هیچ راننده‌ اتوبوسی به کرونا مبتلا نشده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز بیان کرد: با توجه به فعالیت بخش خصوصی نمی‌توانیم از فعالیت اتوبوس‌ها جلوگیری کنیم و تنها در صورت اجبار و دستور ستاد استانی مدیریت کرونا از فعالیت اتوبوس‌ها جلوگیری خواهد شد.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین