رئیس مجمع نمایندگان خوزستان : برای مهار کرونا تجهیزات کافی نداریم

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در ۳ ماه گذشته توانستیم تجهیزات مناسبی برای مقابله با کرونا در خوزستان تأمین کنیم ولی از نظر تجهیزات و نیروی انسانی همچنان کمبودهای داریم.
سید کریم حسینی اظهار داشت: حضور مسئولان کشوری در سطح وزیر و رئیس مجلس نقشی مهمی در ایجاد درک درست از مشکلات استان در کشور ایجاد می‌کند.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم به شکل دقیق و موثر مشکلات و عقب ماندگی‌های استان را به سطوح تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور منعکس کنیم، دنبال ایجاد شرایطی برای حضور مسئولان کشوری در استان هستیم.
نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در پروژه‌های صنعتی و به‌ویژه فولادسازی در استان با موانعی روبرو هستیم که امیدواریم وزیر صمت با حضور در استان و مشاهده این موانع، زمینه راه اندازی این صنایع را فراهم کند.
وی در ادامه به وضعیت شیوع کرونا در خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی خوزستان از نظر تجهیزات به‌ویژه تجهیزات مقابله با کرونا مانند دستگاه اکسیژن‌ساز و سی‌تی اسکن و نیروی انسانی در سطح مطلوب قرار ندارد و در این سه ماه عمر مجلس با پیگیری‌های که از وزارت بهداشت توانستیم تجهیزات مناسبی را برای این منظور فراهم کنیم.
حسینی ادامه داد: در زمینه عمرانی حوزه سلامت نیز دنبال جبران عقب ماندگی‌ها هستیم و هم در بخش خصوصی و هم بخش دولتی سرمایه‌گذاری خوبی در بخش سلامت را شاهد هستیم؛ دانشگاه علوم پزشکی اهواز دنبال جایگزینی برای بیمارستان گلستان اهواز است.

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین