رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز : ظرفیت بیمارستان رازی تکمیل شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش بیمارستان‌های پذیرش‌کننده بیماران مبتلا به کرونا، از تکمیل ظرفیت تخت‌های ICU بیمارستان رازی اهواز خبر داد. دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت تخت‌های ICU بیمارستان رازی اهواز تکمیل هستند؛ دو سوم تخت‌های عادی این بیمارستان نیز اشغال هستند و ظرفیت پذیرش وجود دارد.
وی با اشاره به افزایش بیمارستان‌های پذیرای بیماران مبتلا به کرونا در اهواز، افزود: ۳۶ تخت ICU در بیمارستان گلستان اهواز و ۲۰ تخت عادی و ۲۰ تخت ICU در بیمارستان سینای کارون در حال پذیرش بیماران مبتلا به کرونا هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بیمارستان امیرالمومنین(ع) آماده پذیرش موارد بستری کرونا است و به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) نیز اعلام کرده‌ایم پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را آغاز کند. بیمارستان ابوذر نیز از پیش از این، صرفا پذیرش کودکان بیمار مبتلا به کرونا را انجام می‌دهد.
ابول‌نژادیان با اشاره به وضعیت فوت ناشی از کرونا، بیان کرد: روز گذشته (۱۲ مهرماه) موارد مرگ و میر در خوزستان ۱۰ مورد بوده است.
وی افزود: مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند زیرا تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری، رعایت این دستورالعمل‌ها است.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین