آیت الله رئیسی: نسبت به مردم خوزستان وظایف مضاعفی داریم

آیت الله رئیسی: نسبت به مردم خوزستان وظایف مضاعفی داریم

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان خوزستان در فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان خوزستان مردمان بسیار خوبی دارد که در مقاطع مختلف از همه توان خود برای دفاع از کشور مایه گذاشتند و حق بزرگی بر گردن ملت‌ ما دارند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت نسبت به همه مردم کشور وظیفه دارد، افزود: نسبت به مردم خوزستان وظایف مضاعفی داریم و ان شاءالله در این سفر که البته سفر کوتاهی است بتوانیم بخشی از مشکلات این استان را برطرف کنیم.

وی  تاکید کرد: در این سفر با وزرا و مسئولین استانی برای یافتن راه حل های مناسبت برای رفع سریع مشکلات استان، مشورت خواهیم کرد و تصمیمات مناسبی طراحی و اتخاذ می شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: همه دغدغه من و دولت مردمی این است که مشکلات همه مردم کشور و بویژه این استان مقاوم را با مشارکت خود مردم حل کنیم و تردید ندارم که به لطف خدا بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

وزیران نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان برنامه و بودجه رئیس جمهور را در این سفر یک روزه همراهی می کنند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین