بازگشت اقتدار به مدیریت شهری/مدیران ناکارآمد جایگاهی در شهرداری اهواز نخواهند داشت

شهردار اهواز با بیان اینکه حمایت جدی از کارکنان خدوم و پاکدستی که به شهر حس تعلق دارند، از اولویت های مهم این مدیریت است، گفت: قطعا مدیران مسئولیت‌پذیر، مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند و افراد بی نشاط و ناکارآمد جایگاهی در شهرداری اهواز نخواهند داشت.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رضا امینی  در آیین تودیع و معارفه شهردار اهواز که امروز  برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با حمایت مسئولان و مردم شریف اهواز، با فعالیت شبانه‌روزی در مسیر خدمت به شهر اهواز حرکت کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی افزود: با هم‌افزایی و انسجام و به دور از حاشیه‌ها، در مسیر تحولات بنیادین و رفع مشکلات متعدد و عمیق شهر اهواز گام برداریم و  به پیشرفت و آبادانی آن دست پیدا کنیم؛ اهواز را به مرکز گردشگری و قله‌های رفیع آبادانی و شهری زیست‌پذیر و زیبا تبدیل کنیم.

شهردار اهواز عنوان کرد: بازگشت اقتدار به مدیریت شهری با تعامل بین بخشی و برقراری عدالت و مخصوصا رسیدگی به محلات محروم در راس آن‌ها تلاش برای رفع حداکثری معضلات روان‌آب‌ها و هماهنگی صددرصدی با ادارات، از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری خواهد بود.

وی  دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را یکی از مهمترین راهبردهای این دوره از مدیریت شهری دانست و گفت: وصول مطالبات شهرداری و مطالبه حقوق اهواز از بخش‌های مختلف حاکمیت از جمله ضرورت‌های شهرداری اهواز است.

امینی با اشاره به اینکه استفاده از نیروهای متعهد، پاکدست، متخصص و باانگیزه قطعا راهبردی استراتژیکی است، تاکید کرد: ساماندهی نظام اداری شهرداری و حمایت جدی از کارکنان خدوم و پاکدستی که به شهر حس تعلق دارند، از اولویت های مهم این مدیریت است.

وی ادامه داد: قطعا مدیران پاسخگو و مسئولیت‌پذیر، مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند و افراد بی نشاط و ناکارآمد جایگاهی در شهرداری اهواز نخواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب : ,

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین