شهرداری اهواز از بی‌ثباتی در مدیریت رنج برده است/ پرداخت حق آلایندگی و ارزش افزوده مطالبه جدی شهرداری اهواز است

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه شعار شورای ششم شفافیت، صداقت و کار خواهد بود، گفت: یکی از محورهای اساسی، ثبات در مدیریت است؛ شهرداری اهواز از بی‌ثباتی در مدیریت بسیار رنج برده است

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سیاوش محمودی در آیین تودیع و معارفه شهردار اهواز که امروز  برگزار شد، اظهار  داشت: مشکلات شهر اهواز در زیرساخت‌ها، مساله‌ای است که سالیان سال عقب مانده و امروز مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است. امروز در آب و فاضلاب‌، آسفالت، قطار شهری، ناوگان، حاشیه‌نشینی‌ها و… مشکل داریم و اهواز دومین کلانشهر حاشیه‌نشین کشور است. اینها حل‌شدنی نیست مگر اینکه نگاه ملی باشد و به اعتبارات ویژه ملی نیاز است که همراهی نمایندگان مجلس می‌تواند در این خصوص کمک‌کننده باشد.

وی با بیان اینکه شعار شورای ششم شفافیت، صداقت و کار خواهد بود، گفت: یکی از محورهای اساسی، ثبات در مدیریت است؛ شهرداری اهواز از بی‌ثباتی در مدیریت بسیار رنج برده است. انضباط اداری و مالی نیز یکی دیگر از مسائل جدی است.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات و توجه به مناطق کم برخوردار مساله‌ای جدی است، عنوان کرد: شورای ششم از شهردار اهواز توجه به نخبگان و انتصاب مدیران جوان انقلابی را می‌خواهد.

وی با بیان اینکه همه می‌دانیم شهردای اهواز با بودجه‌ای که دارد نمی‌تواند انتظارات را محقق کند، گفت: بنابراین برای شهرداری، پرداخت حق آلایندگی و ارزش افزوده مطالبه جدی است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین