باید جایگاه خوزستان را در  صنعت گردشگری احیا کنیم

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید جایگاه خوزستان را در  صنعت گردشگری معرفی کنیم، گفت: به طور قطع صنعت گردشگری خوزستان می‌تواند نقطه عطفی برای توسعه و حضور گردشگران برای رفع بخشی از معضل بیکاری استان باشد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید کریم حسینی در همایش ملی راهکارهای احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا که با حضور اعضای فراکسیون میراث و گردشگری مجلس امروز  در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: لازم است به شکل تخصصی و کارشناسی ظرفیت‌های خوزستان در مقوله گردشگری و میراث فرهنگی را معرفی کنیم تا بتوانیم صنعت گردشگری را به معنی واقعی کلمه در خوزستان احیا کنیم.

وی با بیان اینکه باید جایگاه خوزستان را در  صنعت گردشگری معرفی کنیم، افزود: ظرفیت گردشگری در خوزستان به دلیل ظرفیت‌های دیگر به ویژه ظرفیت‌های صنعتی از جمله نفت و صنایع تحت‌الشعاع قرار گرفته است و نتوانسته‌ایم به آن شکل به ظرفیت گردشگری، فرهنگی و تاریخی خوزستان بپردازیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه برای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری خوزستان باید همکاری و همراهی بین‌بخشی داشته باشیم، گفت: عنوان محدودیت اعتبارات و سایر مشکلات هم بهانه‌ای برای نپرداختن به این امر، پذیرفتنی نیست. همه نمایندگان دغدغه گردشگری را دارند و مجمع نمایندگان خوزستان آمادگی دارد به این امر بیشتر بپردازد.

وی با اشاره به غفلت از صنعت گردشگری خوزستان، گفت: به طور قطع صنعت گردشگری خوزستان می‌تواند نقطه عطفی برای توسعه و حضور گردشگران برای رفع بخشی از معضل بیکاری استان باشد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین