رئیس سازمان مدیریت بحران کشور؛ همه دستگاه‌های اجرایی مکلف اند به منطقه زلزله زده اندیکا کمک کنند

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور؛ همه دستگاه‌های اجرایی مکلف اند به منطقه زلزله زده اندیکا کمک کنند

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه بنیاد برکت ، نوسازی و بازسازی کامل مدارس آسیب دیده از زلزله اندیکا را تقبل کرده است، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف اند کمک های مورد نیاز را به منطقه زلزله زده اندیکا ارسال کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، اسماعیل نجار امروز در نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا اظهار داشت: رئیس جمهوری، وزیر کشور و رئیس مجلس شورای اسلامی پیگیر مشکلات منطقه زلزله زده اندیکا هستند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اندیکا افزود:  با وجود همه اقدامات صورت گرفته اما محرومیت منطقه به قدری بالا است که نیاز به کمک و مساعدت بیشتر دولت و دستگاه‌های اجرایی همچنان وجود دارد، به نظر می رسد خدواند با  این زلزله همه را مامور کرده تا توجه بیشتری به این منطقه شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی در اندیکا را با توجه به عشایری بودن منطقه به ۲ بخش تقسیم بندی کرد و گفت: بخشی  از بازسازی مربوط به افرادی است که در شهرها و روستاها استقرار دارد و بخش دیگری عشایر  کوچ رو هستند که مدت کمی در منطقه حضور دارند و مکان استراحت و جای خواب آن‌ها آسیب دیده است.

وی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با بنیاد مستضعفان برای تامین سیمان مجانی برای ساخت و ساز و تعمییر واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز متولی ساخت و ساز در منطقه است و مقرر شده متناسب با بافت و ویژگی ها منطقه طراحی و نوع ساخت و ساز را انجام دهد. در زمینه ساخت جایگاه‌های دام در منطقه زلزله زده اندیکا نیز طراحی خوبی در گذشته انجام شده اجرایی و عملیاتی می‌ شوند.

نجار با بیان اینکه بنیاد برکت ، نوسازی و بازسازی کامل مدارس آسیب دیده از زلزله اندیکا را تقبل کرده است، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف اند کمک های مورد نیاز را به منطقه زلزله زده اندیکا ارسال کنند.

انتهای پیام/

 

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین