عدم تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب در خوزستان موجب نابودی تاسیسات شده

عدم تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب در خوزستان موجب نابودی تاسیسات شده

مدیر دفتر فنی استانداری خوزستان گفت: دلیل  تکمیل نشدن پروژه‌های آب و فاضلاب در استان خوزستان این است که با فرض تخصیص کامل اعتبارات، کار آغاز شده اما پروژه‌ها به بهره‌برداری نمی‌رسند و این روند موجب شده در سال‌های گذشته تاسیسات زیادی را از دست بدهیم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، هدایت‌الله زارع‌زاده در نشست شورای حفاظت کیفی کارون که امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر هم‌افزایی در راستای پیشبرد اهداف عمرانی، اظهار داشت: مقرر بود این هفته برنامه زمان‌بندی اجرای طرح جامع فاضلاب نهایی و ارائه شود که هنوز این کار انجام نشده است و باید سریع انجام شود.

وی با بیان اینکه تخصیص منابع نامنظم و زیر ۵۰ درصد بوده است، افزود: همیشه در حوزه آب و فاضلاب در خصوص اولویت‌بندی در اجرای پروژه‌ها مشکل داشته‌ایم. اولویت‌بندی‌ها باید بر اساس منابع و احتمالات انجام شود.

مدیر دفتر فنی استانداری خوزستان گفت: بنابراین علت تکمیل نشدن پروژه‌های آب و فاضلاب در استان خوزستان این بوده که با فرض تخصیص کامل اعتبارات، کار آغاز شده اما پروژه‌ها به بهره‌برداری نمی‌رسند و این روند موجب شده است در سال‌های گذشته تاسیسات زیادی را از دست بدهیم.

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین