سوءمدیریت در خوزستان پابرجاست/بانک‌ها اقتصاد کشور را فلج کردند

سوءمدیریت در خوزستان پابرجاست/بانک‌ها اقتصاد کشور را فلج کردند

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: خوزستان همچنان از سوء مدیریت ضربه می‌خورد و بخشی از مشکلات اقتصادی موجود به رباخواری و سخت‌گیری‌های سیستم بانکی باز می‌گردد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان،عبدالله ایزدپناه رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ایذه با اشاره به مشکلات موجود در شهرستان ایذه اظهار کرد: اقدامات انجام نشده از سوی ما مسوولان بسیار زیاد بوده و این مساله موجب شده است تا اقداماتی که برای رفع مشکلات مردم انجام می‌شود کمتر دیده شود.

وی افزود: مشکلات بیکاری، معیشتی و اقتصادی فشارهای زیادی را بر مردم وارد کرده است و با وجود جمعیت بالای مردم در این شهرستان و شهرهای مجاور، برنامه‌ریزی و مدیریت صحیحی در طول سال‌های اخیر برای حل این مسائل صورت نگرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان اینکه عدم دسترسی آسان مردم به مسوولان از دیگر دلایل نارضایتی مردم از آنهاست ادامه داد: اینکه درب اتاق یک رئیس اداره روی ارباب رجوع بسته باشد یا اینکه به جای پاسخگویی همگانی درب اتاق رئیس روی افراد گردن کلفت باز باشد زیبنده نیست و از اوضاع ادارات شهرستان نگران هستم.

ایزدپناه با بیان اینکه تایم اداری فقط برای کارمندان وجود دارد و رئیس ادارات باید در طول ۲۴ ساعت پاسخگوی مردم باشد، اضافه کرد: برخی از شهروندان به‌دلیل عدم ارتباط بین اداری و عدم شناخت مسوولان ادارات از یکدیگر تحت فشار و مشکلات اداری قرار می‌گیرند و مدیران باید ارتباط بین اداری و شناخت از یکدیگر را برای حل مشکلات مردم در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه برخی از مدیران شهرستان ایذه را نمی‌شناسم و این در حالی است که یک مدیر برای پیگیری مشکلات خود باید به نماینده احساس نیاز کند و با وی ارتباط داشته باشد تا مشکلات خود را منتقل کند گفت: مشکلات موجود در استان خوزستان به‌دلیل کم‌کاری مدیران آن از گذشته تاکنون است و این استان همچنان از سوء مدیریت ضربه میخورد. برخی از مدیران نمی‌خواهند به خاطر رفاه خود و خانواده‌شان تحت فشار کاری قرار بگیرند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین