میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خوزستان نگران کننده است

 فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان گفت: هم‌اکنون میزان رعایت پروتکل‌ها در خوزستان ۵۲ درصد است که این رقم، نگران‌کننده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، ولی‌الله حیاتی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خوزستان نگران کننده است؛ هم‌اکنون میزان رعایت پروتکل‌ها در خوزستان  ۵۲ درصد است که این رقم، نگران‌کننده است.

وی افزود: از هم‌استانی‌ها خواهش می‌کنم رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند. نباید اکنون که در یک وضعیت نسبی باثبات هستیم، دچار عادی‌انگاری شویم و خیال کنیم که کرونا تمام شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان بیان کرد: کرونا همچنان باقی است و در این شرایط رعایت پروتکل‌ها و انجام واکسیناسیون، لازم و ملزوم یکدیگر هستند. ما هم بحث تشدید واکسیناسیون و هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در برنامه‌های قرارگاه داریم.

وی در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزی، گفت: واکسیناسیون دانش‌آموزی در استان خوزستان به ۸۳ درصد رسیده است و برنامه‌ریزی شده است که تا پایان هفته آینده واکسیناسیون دانش‌آموزی به اتمام برسد.

حیاتی افزود: نظارت بر اماکن کسب و کار و محل تجمع مردم در دستور کار قرار گرفته است تا با رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون، بتوانیم وضعیت استان خوزستان را در حالت باثبات نگه داریم.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین