در ٢٠ روز اخیر چه اقداماتی برای شهر کوت عبدالله صورت گرفت؟

در ٢٠ روز اخير چه اقداماتي براي شهر كوت عبدالله صورت گرفت؟

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بعد از شروع به کار دکتر سید سعید سید باب المراد به عنوان شهردار کوت عبدالله، ایشان به محض ورود به شهرداری جلسه ای با معاون خدمات شهری و مدیران واحدهای خدمات داشتند و شهردار کوت عبدالله بر لزوم خدمات دهی مطلوب به شهروندان و آمادگی کامل نیروها و واحدهای مختلف تاکید کردند و دستور لایروبی تمام خروجی ها و جوی های روباز را قبل از آغاز فصل بارندگی صادر نمود.

بازدید شهردار کوت عبدالله، اعضای شورای شهر و نماینده گروه های جهادی از مناطق مختلف

در این بازدید از روند عملیات لایروبی و صفحه کشی انتهای خیابان ١٣، ١۴، ١۵ کوت عبدالله قدیم، انتهای خیابان ۶ و خروجی های کوت نواصر، خیابان آزادی و خیابان های ١٠، ١١، ١٢ شریعتی یک، سپتیک خزامی، خروجی های اسلام آباد غربی، انتهای بلوار اصلی، خیابان ١۵ اسلام آباد شرقی بازدید بعمل آمد.
دکتر سید باب المراد در حاشیه این بازدیدها گفت : علیرغم تلاش هایی که در گذشته صورت گرفته لیکن به دلیل ضعف شدید به ویژه در حوزه خدمات شهری، عمرانی، منابع انسانی و نظارت بر عملکرد و رویه ها معضلات جدی ایجاد گردیده که ان شاءالله با همت و همکاری شورا و شهرداری شاهد ایجاد تغییرات چشمگیری در حوزه خدمات شهری باشیم.

جلسه مشترک شهردار و اعضای شورای شهر کوت عبدالله با مدیر آبفا شهرستان کارون

در این نشست که در دفتر شهردار کوت عبدالله برگزار شد دکتر سید باب المراد عنوان کرد : شهرداری و آبفا در موضوعات مختلف اشتراکات زیادی دارند که اهم این موارد لایروبی، صفحه کشی و رفع آبگرفتگی ها می باشد و باتوجه به فصل بارش و امکان آبگرفتگی معابر و محلات، خطوط فاضلاب نیاز اساسی به صفحه کشی دارند به همین منظور شهرداری برای جلوگیری از اختلال در رفت و آمد شهروندان در زمان بارندگی، لیست نقاط بحرانی برای لایروبی و صفحه کشی و نصب تجهیزات لازم را به آبفا ارائه کرده است تا اقدام لازم صورت گیرد.
در این جلسه مدیر ابفا کارون نیز از استقرار دو اکیپ سیار جهت صفحه کشی و لایروبی در مناطق مختلف کوت عبدالله و نصب تعدادی پمپ در سپتیک ها و خروجی ها جهت خالی کردن و باز کردن گرفتگی ها خبر داد.

بازدید مشترک شهردار کوت عبدالله، اعضای شورای شهر، مدیر آبفا کارون و نماینده گروه های جهادی از نقاط حساس و بحرانی

دکتر باب المراد در این بازدید خاطرنشان کرد : به حمد الله هماهنگی بسیار خوبی بین شورا، شهرداری، گروه های جهادی و آبفا در خصوص رفع مشکلات و پیشگیری از وقوع آبگرفتگی وجود دارد که این هماهنگی و تعامل سبب می شود سریعتر در جهت رفع مشکلات قدم برداریم و امید است همه اقدامات فوق به رضایت مردم شریف و ولایتمدار کوت عبدالله از خدمات رسانی منجر شود.
طی این بازدید از نقاطی همچون انتهای خیابان ١٣، ١۴ و ١۵ کوت عبدالله قدیم، خیابان اشراق کوی شکاره ٣، کوی هادی آباد و خروجی انتهای سمیع ۶، خروجی های خیابان ۶ کوت نواصر، خیابان آزادی کوی شریعتی یک و خیابان ١٠، ١١ و ١٢ شریعتی یک، سپتیک کانال فردوس و خروجی انتهای شهید چمران، اسلام آباد شرقی خیابان ١۵ فرعی اول بلوار شهید اسکندری و همچنین سپتیک انتهای کوی شهید محسن و خروجی های پشت کتابخانه شهید تقوی فر بازدید بعمل آمد و برای رفع مشکلات این مناطق دستورات لازم از سوی مسئولان مربوطه صادر شد.
قابل ذکر است پس از بازدیدهای مشترک، انتهای خیابان ١٢، ١٣ و ١۴ کوت عبدالله قدیم لایروبی، صفحه کشی و لوله گذاری شد و ماشین آلات جهت تسطیح و زیر سازی خیابان ۶ کوت نواصر و باز کردن خروجی های محله مذکور مستقر شدند، همچنین ماشین جنتکس به کوی اسلام آباد شرقی خ ١۵ و بلوار شهید اسکندری و باز کردن موارد گرفتگی در منطقه مذکور اعزام شد.

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر کوت عبدالله با اهالی اسلام آباد شرقی

در این بازدید اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر آبفا کارون و نماینده گروه های جهادی شهرستان کارون، شهردار کوت عبدالله را همراهی کردند. دکتر سید باب المراد شهردار کوت عبدالله در دیدار با اهالی کوی اسلام آباد شرقی ضمن تاکید بر لزوم رفع مشکلات حاد و ضروری محلات مختلف و بحرانی از آغاز عملیات رفع گرفتگی، صفحه کشی و لایروبی جوی های روباز و همچنین باز کردن مسیر های خطوط فاضلاب با همکاری آبفا خبر داد.

مکاتبه و رایزنی با دستگاه های اجرایی برای ایفای مسئولیت های اجتماعی
یکی از مهمترین مواردی که دکتر سید باب المراد در این ١٠ روز کاری خود انجام داده است مکاتبه با نهادها و دستگاه های اجرایی برای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی است که متاسفانه در این چند سال اخیر پیگیری این موضوع که نقش مهمی در آبادانی کوت عبدالله ایفا خواهد کرد مورد غفلت قرار گرفته بود. قطعا همکاری و انجام مسئولیت های اجتماعی از سوی دستگاه های اجرایی مشکلات متعددی از مردم شریف شهرستان کارون بالاخص شهر کوت عبدالله برطرف خواهد کرد و در انتها به رضایت مندی شهروندان از نظام منجر می شود.

نشست فرماندار کارون، شهردار کوت عبدالله، بنیاد برکت و دیگر مسئولان با نمایندگان نهاد ریاست جمهوری

یکی از مهمترین جلسات روزهای اخیر، نشست مهم فرماندار کارون، شهردار کوت عبدالله، بنیاد برکت و دیگر مسئولان با نمایندگان نهاد ریاست جمهوری بود.
در این نشست موضوعات مهمی همچون احداث کارخانه آسفالت در کوت عبدالله که از اساسی ترین نیازهای شهرداری این شهر میباشد مطرح گردید و همچنین شهردار کوت عبدالله بر زیرسازی، آسفالت معابر، تجهیز ایستگاه آتش نشانی و احداث ایستگاه جدید، احداث آرامستان جدید و تغییر و بروز رسانی آمار جمعیتی که در افزایش ارزش افزوده بسیار موثر است تاکید کرد و از نماینده نهاد ریاست جمهوری درخواست نمود تا موارد فوق را به صورت فوق العاده پیگیری نماید.

نکته آخر
قطعا حجم بالای مشکلات در کوت عبدالله زاییده یک روز و یک شب نیست و نباید هم انتظار داشته باشیم مشکلاتی که به دلایل مختلف در سالیان سال انباشته شده اند یک روزه حل شوند لذا با توجه به تجارب ارزنده، انگیزه بالا و برنامه های دکتر سید سعید سید باب المراد وجود دارد انتظار می رود شاهد آبادانی و تحول در حوزه های مختلف شهر کوت عبدالله باشیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین