سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: صلاحیت نوری در کمیسیون آموزش تأیید شد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: صلاحیت نوری در کمیسیون آموزش تأیید شد
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از رأی مثبت اکثریت اعضای کمیسیون آموزش به برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رضا حاجی پور در تشریح جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، گفت: نشست امروز با حضور یوسف نوری گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش در محل کمیسیون با حضور اعضا جهت جمع بندی نهایی گزارش کمیسیون درباره صلاحیت نوری برای وزارتخانه مذکور برگزار شد.

وی با بیان اینکه در نشست امروز ابتدا نمایندگان دغدغه های خود را بیان کرده و به مطالبات فرهنگیان از آموزش و پرورش پرداختند، گفت: مسائلی از قبیل اجرای رتبه بندی فرهنگیان، اصلاح وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان، ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش از جمله مسائل مطرح شده از جانب نمایندگان بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اضافه کرد: در این نشست اعضای کمیسیون همچنین در خصوص  ارتقای فضا و سرانه آموزشی در کشور، توزیع کتب درسی و بهبود محتوای آن و ساماندهی در برگزاری کلاس های حضوری و غیرحضوری دانش آموزان که موجب بلاتکلیفی خانواده ها شده تذکراتی را مطرح کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه، نوری به مطالب مطرح شده از جانب نمایندگان پاسخ داد و برنامه های خود برای ساماندهی آموزش و پرورش را تشریح کرد.

حاجی پور عنوان کرد: در انتهای جلسه رأی گیری برای میزان رضایت اعضای کمیسیون از برنامه ها، سوابق و صلاحیت وزیر پیشنهادی صورت گرفت که در مجموع اکثریت کمیسیون به برنامه‌های پیشنهادی وی رأی مثبت دادند.

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین