وزیر نیرو در تماس تلفنی: آمادگی تمام امکانات آبفا برای دفع آبگرفتگی احتمالی معابر خوزستان

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در پی بارش‌های ۲ روزه در خوزستان، روز یکشنبه در تماس تلفنی با مدیرعامل آبفا خوزستان، با تشکر از اقدامات انجام شده برای جلوگیری از آبگرفتگی در معابر استان، بر آمادگی تمام امکانات آبفا برای دفع آبگرفتگی احتمالی تاکید کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با بیان انکه وزیر نیرو در تماس تلفنی ضمن بررسی آخرین وضعیت استان و اهواز در بارش‌های اخیر، بر استفاده از همه امکانات و استعداد شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای به حداقل رسیدن آب گرفتگی معابر در اهواز و دیگر شهرهای استان تاکید کرد، گفت: در این تماس ضمن ارایه گزارشی از وضعیت بارندگی و معابر شهرهای مختلف خوزستان ، از اقدام صورت گرفته تشکر کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون شرایط در خوزستان در وضعیت عادی قرار دارد، افزود: مواردی از آبگرفتگی در برخی مناطق استان گزارش شده که جزیی بوده و با اقدام سریع تیم‌های عملیاتی مشکل این نقاط رفع و شرایط به حالت عادی برگشته است.

محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به اصلاح شبکه فاضلاب اهواز در ۱۲۶ جبهه عملیاتی، گفت: در پنج ماه گذشته اقدامات گسترده‌ای برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز انجام شده است که بارندگی‌های اخیر، موثر بودن این اقدام‌ها را نشان داد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین