دکتر خانچی به عنوان مسئول کمیته زیرساخت ستاد ویژه اربعین حسینی استان منصوب شد

دكتر خانچی به عنوان مسئول کمیته زیرساخت ستاد ویژه اربعین حسینی استان منصوب شد

استاندار خوزستان در ابلاغی دکتر محمد خانچی، معاون هماهنگی امور عمرانی را به عنوان مسئول کمیته زیرساخت ستاد ویژه اربعین حسینی استان در سال ۱۴۰۱ منصوب کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان در ابلاغی محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را به عنوان مسئول کمیته زیرساخت ستاد ویژه اربعین حسینی استان در سال ۱۴۰۱ منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای محمد خانچی

معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری

“ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه”

سلام علیکم

با استعانت از درگاه ایزد منان و عنایت ائمه اطهار (ع) نظر به تعهد و تجارب ارزنده ی جنابعالی در موضوع ساماندهی و سازماندهی حرکت عظیم زوار سید الشهدا (ع) در ایام اربعین حسینی و با عنایت به مصوبه ستاد استانی به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان مسئول کمیته زیرساخت ستاد ویژه اربعین حسینی استان خوزستان در اربعین سال ۱۴۰۱ منصوب مینمایم. امید است با بهره مندی از تمام ظرفیت نیروی انسانی و امکانات موجود و همکاری سایر نهادها، شاهد ارائه خدمات مطلوب به خیل مشتاقان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

صادق خلیلیان

استاندار خوزستان

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دکتر خانچی متخصص اجرای پروژه های عمرانی است که امیدواریم با سپردن این پروژه شاهد تحول اساسی در موضوع زیرساخت های اربعین به عنوان بزرگترین نماد اتحاد ایران و عراق باشیم.

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین