رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: مشابه مناطق محروم خوزستان در هیج جای کشور وجود ندارد/

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت استان خوزستان با وجود شرکت ها و کارخانه های متعدد نباید اینگونه باشد

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، ولی اسماعیلی امروز در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و معاونین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: مصوبه های سفر سه روزه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به خوزستان پیگیری می شود تا شرمنده مردم این استان نشویم.

وی با بیان اینکه مشابه مناطق محرومی که در استان خوزستان وجود دارد در هیچ جای کشور نیست، افزود: فکر می‌کردیم خوزستان استان برخورداری است اما اینگونه نیست.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت استان خوزستان با وجود شرکت ها و کارخانه های متعدد نباید اینگونه باشد و دستگاه های حمایتی باید با قدرت برای رفاه و آسایش مردم این استان اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این دولت جهادی است و مردم انتظار کار دارند، ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید دارند که مدیران بازدید میدانی از نقاط مختلف کشور داشته باشند همچنین مدیران باید جهادی کار کنند چرا که مردم به دنبال تحول هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اجازه نخواهد داد حق و حقوق مردم تضییع شود، گفت: روند اقدامات در راستای مسئولیت اجتماعی از سوی کارخانه ها و شرکت های مستقر در استان خوزستان باید بهبود یابد چرا که خوزستان متعلق به کل کشور است و چنین وضعیتی در شان مردم این استان نیست.

وی در ادامه به کمک مالی به صندوق های اعتباری مختلف اشاره کرد و گفت: امسال ۷۶ درصد نسبت به سال قبل به صندوق های مختلف کمک اعتباری شده است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود:۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت برای هر استان به صندوق پیشرفت و آبادانی استان ها که در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده تزریق خواهد شد تا صرف زیرساخت ها و رفع مشکلات در استان ها شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین