امام جمعه خرمشهر : شورای شهر خرمشهر با منافع مردم بازی نکند

امام جمعه خرمشهر : شوراي شهر خرمشهر با منافع مردم بازي نكند

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد عادل پور در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به اینکهشهرستان خرمشهر از عدم ثبات مدیریت هم رنج می برند و هم آسیب، اظهار داشت: در مدت سه سالی که بنده به عنوان خادم مردم وامام جمعه خرمشهر خدمت میکنم ۴ مدیر برای شبکه بهداشت این شهر انتخاب شده تا به مدیر کنونی رسیده است. ما به شخص کارینداریم و مدیریت برای ما مهم است مدیر قبلی مدتی سرپرست بود و بعد حکم مدیریت اش صادر شد و دانشگاه های علوم پزشکی اهوازو آبادان و حتی وزارت از وی تقدیر کردند سوال اینجاست که اگر کارآمد نبود چرا انتخابش کردید؟ و اگر کارآمد نبود چرا تقدیر کردید؟اگر کار آمده بود چرا تغییر دادید؟

وی با بیان اینکه همه این تغییرات حاصل نگاه‌های سیاسی است، افزود: از فرماندار و مدیر منطقه آزاد اروند درخواست دارم جلویتغییرات منفعتی را بگیرند و در شهرستان ثبات مدیریتی ایجاد کنند.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه در مقابل حق مردم سکوت نمیکنم، گفت : هیچ چیز محرمانه ای نداریم و باید همه مسائل شفاف باشد،نمونه دوم از عدم ثبات مدیریت، شهردار خرمشهر است طی ۱۰ سال گذشته چند شهردار و سرپرست تعیین شد، آیا با این تغییراتمستمر و مداوم، میتواند شهر را سامان و مدیریت کرد؟ شورای شهر خرمشهر مرتکب خطاها و اشتباهات راهبردی می شود، منشاء ایناشتباهات عدم مشورت و عدم استقلال و تعارض منافع است، اگر شهردار کارآمد نبود چرا انتخابش کردید؟ اینها همه فرصت سوزیاست.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده در چند روز اخیر در خصوص عزل غیرقانونی شهردار فعلی خرمشهر ادامه داد: مدت زیادی طولکشید تا شهردار انتخاب کردید در این مدت هر کاری می خواستیم انجام بدهیم می‌گفتند سرپرست حق امضا ندارد‌، گذشت و شهردار راانتخاب کردید، حالا یا انتخاب اشتباه بود یا این عزل اشتباه است این یعنی خطا، این یعنی اشتباه راهبردی و بازی با منافع مردمخرمشهر!

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد عادل پور خاطرنشان کرد: حالا که مشکلات خرمشهر در حال حل شدن است و حقوق معوقه پرسنلشهرداری پرداخت شده و از تجمع هایی که هر روز در دفتر امام جمعه و گوشه کنار شهر صورت می گرفت و الان کاسته شده و اقداماتعمرانی نیز آغاز گردیده و تا حدودی آرامش به شهر بازگشته است، شورا اینگونه عمل می‌کند و آقایان شورا برای عزل شهردار مشکل عدم سکونت او را بهانه می کنند!

امام جمعه خرمشهر در پایان خطاب به اعضای شورای شهر گفت: برای عزل شهردار بهانه ی دیگری را پیدا کنید! آقایان شورا بگذاریدیک سال بگذرد منطق می گوید با مذاکره مشکلات را حل کنیم بنده از جانب مردم به شما اعلام می‌کنم شورای شهر باید خود را اصلاحکند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین