عبدالامیر کمایی : خدمت به مردم خرمشهر را افتخار خود می دانم

عبدالامير كمايي : خدمت به مردم خرمشهر را افتخار خود مي دانم

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، شهردار خرمشهر در جلسه دیشب شورای شهر اظهار داشت: خود را مکلف به اجرای قانون می دانمو هیچ کس را فراتر و بالاتر از قانون نمی بینم.

وی با اشاره به اینکه پیرامون برگزاری جلسات ماه های گذشته شورای شهر خرمشهر و مسئله اسکان بنده همان موقع مکتوب پاسخ دادهام، افزود: در حال حاضر ریاست شورای شهر خرمشهر استعلام‌های لازم را از مراجع ذی صلاح از جمله نیروی انتظامی اخذ کردند ووضعیت سکونت بنده نیز احراز شده و مدارک این موضوع در اختیار ایشان می باشد.

مهندس کمایی با بیان اینکه در این مدت کوتاه به صورت شبانه روز در خدمت مردم خرمشهر بودم و خواهم بود، گفت: افتخار می کنم دراین مدت کوتاه اقداماتی انجام دادم که شهرداران زیادی توانایی انجام آن را نداشتند و اکنون با افتخار از عملکرد خود دفاع می کنم.

وی ادامه داد: اکثر شهرداران قبلی در خیابان ها از  کارگران و مردم فرار می کردند اما بنده با افتخار در کنار آنها بودم و از اینکه سفرههای کارگران در شب عید رنگین شده و احساس رضایت می کنند لذت می برم.

شهردار خرمشهر در پایان خاطر نشان ساخت: کماکان علاقه و آرزو دارم در خدمت مردم خرمشهر باشم و امیدوارم مستنداتی که دراختیار شورا قرار دارد و مهم ترین آن استعلامی است که در اختیار رئیس شورا می باشد کماکان افتخار خدمت به مردم شریف و عزیزخرمشهر را داشته باشم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین