استاندار خوزستان: مسیر دانش‌بنیان شدن صنایع و شرکت ها باید تسهیل شود/ تولید دانش‌بنیان باید همراه با اشتغال آفرینی باشد

استاندار خوزستان: مسیر دانش‌بنیان شدن صنایع و شرکت ها بايد تسهیل شود/  تولید دانش‌بنیان باید همراه با اشتغال آفرینی باشد
استاندار خوزستان گفت: تولید دانش‌بنیان باید همراه با اشتغال آفرینی باشد و همه دستگاه‌ها در تمام زمینه‌ها باید به آن توجه داشته باشند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، صادق خلیلیان امروز در نشست حمایت از شرکت‌ها و توسعه موسسات دانش بنیان با اشاره به تولید بر پایه دانش اظهار داشت: شعار سال یک نگاه راهبردی و زیربنای توسعه کشور است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص شعار سال بیان کرد: خوزستان نیازمند برنامه‌ریزی برای افزایش بهره‌وری از طریق توجه به فناوری‌های روز و مبتنی بر دانش است.

استاندار خوزستان گفت: شناخت دقیق مقام معظم رهبری به خوبی تعیین کرد که تولید دانش‌بنیان باید همراه اشتغال و بر اساس شرایط کشور باشد.

وی عنوان کرد: آسیب شناسی‌ها برای تحقق هرچه بهتر افزایش بهره‌وری و تولید دانش بنیان را ضروری است و باید این مسئله به یک راهبرد تبدیل شود.

خلیلیان افزود: تولید دانش‌بنیان باید همراه با اشتغال آفرینی باشد و ضروریست تمام دستگاه در همه زمینه‌ها بخصوص کشاورزی و صنعت به آن توجه داشته باشند به دلیل اینکه افزایش بهره‌وری برای کاهش هزینه‌ها منجر به کنترل تورم و بهبود معیشت مردم می‌شود و این موضوعات به هم مرتبط هستند.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های استان از جمله فاضلاب عنوان کرد: خوزستان از روزمرگی خارج شده ولی نیازمند اقدامات زیاد با برنامه ریزی دقیق است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: باتوجه به فعالیت ۹۴ شرکت دانش بنیان در خوزستان، ارزیابی دستگاه‌ها بر اساس میزان تحقق شعار سال در زمینه دانش بنیان کردن فعالیت‌ها و اشتغالزایی انجام می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: ۲۰۰ تقاضا از طرف صنایع و شرکت‌ها برای دانش‌بنیان شدن در استان داریم که باید مسیر دانش‌بنیان شدن آن‌ها هموار و تسهیل شود.

انتهای پیام/

 

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین