مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد: حضور بیش از ۷۰ درصد دانش‌آموزان خوزستانی در اولین روز بازگشایی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد: حضور بیش از ۷۰ درصد دانش‌آموزان خوزستانی در اولین روز بازگشایی مدارس

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از حضور بیش از ۷۰ درصد دانش‌آموزان خوزستانی در اولین روز بازگشایی حضوری مدارس خبر داد.

کورش مودت در گفت‌وگو رسانه ای با اشاره به آغاز آموزش حضوری و بازگشایی حضوری مدارس اظهار داشت: تیم‌های بازرسی در مناطق آموزشی مختلف استان خوزستان از مدارس بازدید داشتند و خوشبختانه در اولین روز بازگشایی مدارس شاهد حضور بیش از ۷۰ درصدی دانش‌آموزان بودیم. استقبال بیش از ۷۰ درصدی برای روز اول بازگشایی مدارس آمار بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: امیدواریم در ادامه شاهد افزایش این آمار باشیم و کل دانش‌آموزان در مدارس حضور پیدا کنند. در این زمینه با همکاری انجمن اولیا و مربیان و رسانه‌ها، بسیار تلاش کردیم که اقناع‌سازی انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت آموزش حضوری گفت: خواهش می‌کنم که اولیای محترم که همیشه به عنوان شرکای راهبردی ما بوده‌اند از این فرصت استفاده کنند. تمام تلاش ما بر این است که سلامت دانش‌آموزان و معلمان حفظ شود.

مودت با بیان اینکه میانگین آمار واکسیناسیون دانش‌آموزی خوب بوده است، افزود: مداس باز هستند و آموزش مجازی نیست. تنها برای آن دسته از دانش‌آموزانی که مشکوک یا مبتلا به کرونا باشند و یا بیماری زمینه‌ای دارند، با هماهنگی اولیاء و ارائه گواهی پزشکی، آموزش مجازی ارائه می‌ِشود.

وی در خصوص هماهنگی سرویس مدارس، یادآور شد: در خصوص سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان، هماهنگی لازم انجام شده است، پیمانکاران معرفی شده‌اند و اولیاء باید برای استفاده از سرویس ثبت‌نام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امیدواریم که در این فرصت باقی‌مانده تا پایان سال تحصیلی بهره لازم از آموزش حضوری برده شود، فقر یادگیری جبران و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین