دستور فرماندار اهواز به شهرداری های مناطق اهواز نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی

دستور فرماندار اهواز به شهرداری های مناطق اهواز نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی

فرماندار اهواز گفت: کلیه شهرداری‌های مناطق مختلف اهواز ظرف مدت یک ماه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی اقدام‌کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مسعود فلاحی فرماندار شهرستان اهواز امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا اظهار داشت: کلیه شهرداری‌های مناطق مختلف اهواز ظرف مدت یک ماه با اولویت مناطق ۵،۴ و ۶ نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی اقدام‌کنند.

وی ادامه داد: شهرداری اهواز باید بر روی ماشین‌های حمل زباله و نخاله‌های ساختمانی با جدیت نظارت داشته باشند تا حین حرکت در خیابان‌ها و سطح شهر تخلیه نکنند و با رانندگان متخلف برخورد قانونی کند.

فرماندار اهواز افزود: پلیس راهور ماشین‌های حمل زباله و نخاله‌های ساختمانی در اهواز که اصول ایمنی را رعایت نمی‌کنند، توقیف کند.

فلاحی ادامه داد: رستوران‌ها و هتل‌ها در تخلیه زباله و پسماندهای غذایی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و اتحادیه‌ها و بهداشت نظارت لازم را داشته باشند.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب جوی‌های روباز گفت: پاکسازی و نظافت کانال‌ها و مجاری روباز به صورت ماهانه در مناطق شهری و روستایی انجام شود.

فلاحی عنوان کرد: در بازدیدی که از مناطق ۵ و ۶ صورت گرفت، این مناطق وضعیت مناسبی ندارند و باید تا قبل از عید سعید فطر پاکسازی و نظافت شوند.

فلاحی با اشاره به معضلات سگ‌های بلاصاحب و آمار بالای سگ گزیدگی در اهواز افزود: شهرداری اهواز ماه‌های گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام داد اما مدتی هست که عملکرد خوبی برای جمع آوری سگ‌های بلا صاحب نداشته که باید بهتر عمل کند.

وی در پایان گفت: ادارات و دستگاه‌هایی که در زمینه بهداشت و اجرای مصوبات جلسات کوتاهی کنند به مراجع قانونی و مراکز قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1215مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین