جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: مقابله جدی با قاچاق کالا/ عملکرد موفق خوزستان در مقابله با قاچاق سلاح و مهمات

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: مقابله جدی با قاچاق کالا/ عملکرد موفق خوزستان در مقابله با قاچاق سلاح و مهمات

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بر مقابله جدی با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: سال گذشته در راستای رونق تولید و اشتغال‌زایی، افزایش ریالی چشمگیری در کشف کالاهای قاچاق داشتیم که عمدتاً کالاهای خانگی بودند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از پایگاه دریابانی ماهشهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در خوزستان اقدامات شایسته‌ای از رده‌های مختلف کشور از جمله در حوزه انتظامی و دریابانی و مرزبانی مشاهده می‌کنیم که در راستای جلوگیری از خروج کالاهای اساسی و مقابله جدی با ورود کالاهایی که مخل تولید هستند، انجام گرفته است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: شعار سال گذشته و امسال بحث تولید و اشتغال‌زایی مطرح بوده است و یکی از وظایف جدی مجموعه انتظامی در رده‌های مختلف مقابله با قاچاق است.

وی ادامه داد: سال گذشته در راستای رونق تولید و اشتغال‌زایی، افزایش ریالی چشمگیری در کشف کالاهای قاچاق داشتیم که عمدتاً کالاهای خانگی بودند.

سردار رضایی با بیان اینکه مقابله با قاچاق سلاح و مهمات موضوعی است که به طور جد در دستور کار همه استان‌های مرزی به ویژه استان خوزستان است، افزود: استان خوزستان در این حوزه موفق عمل کرده و تعداد زیادی سلاح و مهمات توسط یگان‌های انتظامی و مرزبانی کشف شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تنها امسال در کشور بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ قبضه سلاح جمع‌آوری شده که نشان از اقدام انقلابی در این موضوع است. البته عمده قاچاق سلاح از مرزهای غربی بوده و بعضی از آن‌ها تولید یکی از کشورهای همسایه بوده که به آنان نیز تذکر داده شده است.

 

 

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین