استاندار خوزستان: راهپیمایی روز قدس بیانگر پیوند مردم با نظام است

استاندار خوزستان: راهپیمایی روز قدس بیانگر پیوند مردم با نظام است

استاندار خوز ستان گفت: حضور مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس بیانگر این است که مردم در پیوند با نظام، حضور فعالی در صحنه دارند و پشتیبان نظام هستند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، صادق خلیلیان امروز در راهپیمایی روز قدس، با اشاره به حضور پرشور مردم خوزستان و شهر ذاهواز در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: امروز روزی است که ملت ایران همیشه در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مستضعفین جهان، برعلیه استکبار جهانی و ظالمین قیام می کنند و در حقیقت روز قدس روزی است که ملت ایران در پیوند با فلسطین حضور خود را نشان می دهند.

وی افزود: ان شاءالله شاهد روزی باشیم که اسرائیل نابود شود و فلسطینان به خانه های خود برگردند و استکبار جهانی شکست بخورد و ملت های مظلوم دنیا به حق خود برسند.

استاندار خوزستان گفت: خوشبختامه امروز همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، شاهد حضور پرشور مردم بودیم. حضور مردم روزه دار در این راهپیمایی بیانگر این است که مردم در پیوند با نظام، حضور فعالی در صحنه دارند و پشتیبان نظام هستند.

وی بیان کرد: وجود  این سرمایه های اجتماعی که نظام دارد، وظیفه مسئولان را برای انجام وظایف شان به بهترین شکل و فراهم کردن هر چه بهتر شرایط رفاه مردم سنگین می کند. مسئولان و دولت انقلابی نیز در جهت حل مشکلات به صورت شبانه روز در حال تلاش هستند و ان شاءالله شاهد رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین