امام جمعه اهواز: انقلاب اسلامی، مانع فراموش شدن مساله فلسطین شد

امام جمعه اهواز: انقلاب اسلامی، مانع فراموش شدن مساله فلسطین شد

امام جمعه اهواز گفت: امروز روز قدس است و انقلاب اسلامی مانع اصلی فراموش شدن مساله فلسطین است. نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی، علیه نظام غاصب صهیونیست بود و ایجاد تحول در ماهیت مبارزه علیه رژیم صهیونیستی مهمترین دستاورد است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت الاسلام و المسلین سیدمحمدنبی موسوی فرد امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: حداقل کارکرد این ماه، اخلاق انسانی و دینی است و با چهره‌ای گشاده مشکلات مردم را حل کردن است. مردمی که همیشه پیشگام تر از مسئولین در خدمت مردم هستند.

امام جمعه اهواز گفت: میزان فطریه امسال ۴۰ هزار تومان است. امیدواریم که به لطف خداوند متعال امسال دست پر از این ماه خارج شویم. وقتی از ماه رمضان خارج می‌شویم نیز دعای چهل و پنج صحیفه سجادیه تلاوت شود.

موسوی فرد افزود: امروز روز قدس است و انقلاب اسلامی مانع اصلی فراموش شدن مساله فلسطین است. نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی، علیه نظام غاصب صهیونیست بود و ایجاد تحول در ماهیت مبارزه علیه رژیم صهیونیستی مهمترین دستاورد است. به این معنا که مسئولیت مبارزه با این پدیده غاصب از دست دولتهای خائن به ظاهر اسلامی عربی خارج و بار آن بر دوش امت اسلامی قرار داده شد.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی مانع بزرگی در مقابل نظام جنایتکار و فاسد صهیونیستی است.

وی ادامه داد: امروز این مسئولیت برعهده فرد فرد مسلمانان عالم و هر فرد آزادی که به دنبال حق است، قرار داده شده است. این رژیم غاصب به حول و قوه الهی باید از صحنه روزگار پاک شود. از دستاوردهای بسیار مهم نامگذاری روز قدس، نجات ملت مظلوم فسطین و قدس شریف از تنهایی و انزوا و ایجاد روحیه اعتماد به نفس در میان مردم و جوانان فلسطینی است. درحالیکه به فراموشی سپرده شده بود.

 

انتهای پیام

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین