نماینده ولی فقیه در خوزستان: اسقرار مدیر ارشد واحد در مرز بین المللی شلمچه

نماینده ولی فقیه در خوزستان: اسقرار مدیر ارشد واحد در مرز بین المللی شلمچه

نماینده‌ ولی‌فقیه در خوزستان گفت: تلاش داریم تا با استقرار یک مدیر ارشد واحد برای این مرز مسافری و تجاری شاهد پایان موازی‌کاری‌ها در این مرز بین‌المللی و تسهیل‌گری بیش از پیش باشیم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت‌الاسلام موسوی‌فرد نماینده‌ ولی‌فقیه در خوزستان نیز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی و تجاری مرز بین‌المللی شلمچه، اظهارداشت: مدتی است که در مرز بین‌المللی شلمچه با معضلاتی و مشکلاتی مواجه هستیم که این موارد در جریان دو نشست اخیر بررسی و تمهیداتی اندیشیده شده که با اجرای این تمهیدات شاهد کاهش معطلی زوار ایرانی و عراقی در مرز بین‌المللی شلمچه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی منطقه آزاد در خرمشهر و آبادان با استقرار گمرک جمهوری اسلامی ایران در مبادی خروجی منطقه محقق می‌شود، افزود: دستگاه‌های گوناگونی هستند که امور در امور تجاری مرز بین‌المللی شلمچه موازی کاری می‌کنند، تلاش داریم تا با استقرار یک مدیر ارشد واحد برای این مرز مسافری و تجاری شاهد پایان موازی‌کاری‌ها در این مرز بین‌المللی و تسهیل‌گری بیش از پیش باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان همچنین با اشاره به بازدید از پایانه مرزی، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا دی‌ماه شاهد تحقق کامل مصوبات همچنین استقرار مدیریت واحد و ارشد در مرز بین‌المللی شلمچه خواهیم بود، این امر هم به تسهیل عبور و مرور زوار ایرانی و عراقی کمک خواهد کرد و هم در حوزه تجاری نیز تسهیلات ویژه‌ای صورت خواهد گرفت.

وی افزود:  امروز نیز با مقامات مسئول پایانه مرزی شلمچه کشور عراق نیز گفت‌وگو و مقرر شد تا ظرف هفته‌های آتی جلسه‌ای میان مقامات مرزی شلمچه ایران و عراق با هدف تأمین بستر و زمینه تسهیل تردد زوار اربعین حسینی برگزار شود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین