۲ واحد شارژسیلندر اکسیژن طبی غیرمجاز در اهواز پلمپ شد

۲ واحد شارژسیلندر اکسیژن طبی غیرمجاز در اهواز پلمپ شد

سرپرست اداره کل استاندارد خوزستان با تاکید بر برخورد با واحدهای شارژ سیلندرهای اکسیژن طبی غیرمجاز گفت: ۲ واحد شارژسیلندر اکسیژن طبی غیرمجاز در اهواز پلمب شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، علی داودی اظهار داشت: با توجه به اینکه گاز اکسیژن طبی جزو محصولاتی است که مشمول مقررات استاندارد اجباری طبق استاندارد ملی ایران شماره ۳۲۴۰ است و ارتباط مستقیم با سلامت بیماران دارد، این اداره کل در راستای انجام وظایف خود اقدام به بازرسی از واحدهای شارژ سیلندرهای اکسیژن کرده است.

وی گفت: در بازرسی‌ انجام شده ۲ واحد در اهواز به دلیل نداشتن پروانه تاییدیه بهداشت محیط کار توقیف، و پرونده آنها به اداره حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان ارسال شد.

سرپرست اداره کل استاندارد خوزستان افزود: دریافت نکردن مجوز قانونی اعم از پروانه بهره برداری و یا مجوز صنفی، نداشتن پروانه نشان استاندارد از اداره کل استاندارد خوزستان و فعالیت غیرمجاز در کنار منازل مسکونی تخلف محسوب می شود و منجر به پلمب واحد متخلف می‌شود.

داودی بیان کرد: بازرسی‌ مستمر و پیگیری توسط کارشناسان این اداره کل از واحدهای مربوط به طور مستمر انجام می‌شود و با واحد متخلف برخورد جدی خواهد شد.

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین