وزرای نیرو و کشور به جرائم سنگین چغندرکاران شوش رسیدگی کنند

وزرای نیرو و کشور به جرائم سنگین چغندرکاران شوش رسیدگی کنند

نماینده مردم شوش در مجلس خواستار رسیدگی وزرای نیرو و کشور به موضوع کاشت چغندر از سوی کشاورزان شوشی در منطقه شد که باعث دو برابر شدن آب بها و جرائم سنگین برای آن ها شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان ، محمد کعب عمیر، امروز در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو، گفت: آب داران تاسیسات آبرسانی که وظیفه تامین آب شرب روستایی را دارند در اقدامی غیرکارشناسی به شرکت های پیمانکاری برون سپاری شدند که باید این موضوع اصلاح شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی کشور اظهار داشت: فرهنگیان طرح مهرآفرین در قالب نهضت سوادآموزی تا سال ۹۱ به استخدام درامدند اما دولت سابق آن ها را تبدیل وضعیت نکرد که باید به این مهم رسیدگی شود تا عدالت برقرار باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان در تذکری خطاب به وزرای کشور و نیرو، با اشاره به دستور کریمیان استاندار این استان در سال زراعی قبل مبنی بر ممنوعیت کشت شلتوک خاطرنشان کرد: از این رو کشاورزان شوش کشت چغندر قند را جایگزین کردند که سازمان آب منطقه ای، به همین دلیل آب بها را به ۲ برابر افزایش داد و جرائم سنگینی برای آن ها در نظر گرفت که ناعادلانه است./

 

پایان پیام

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین