در رزمایش مشترک صرفه جویی مصرف آب و برق سراسری: تاکید جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) بر رعایت الگوی مصرف برق در استان خوزستان

در رزمایش مشترک صرفه جویی مصرف آب و برق سراسری:  تاکید جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) بر رعایت الگوی مصرف برق در استان خوزستان

سردار باقری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سالهای گذشته تاکنون در راستای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در امر تسهیل در ارائه فعالیت های ذاتی دستگاه های اجرایی استان حمایت های مناسبی بعنوان پشتیبان گام های موثری بر داشته است.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) در ادامه بیان داشت: با رویه ای که سردار شاهوار پور بعنوان فرمانده سپاه استان داشته، این دیدگاه را دارد که کارها، کارهای نظام است ، بحث، بحث نظام و مردم است و با همین اعتقاد و دیدگاه، بحث تعامل و همکاری و حمایت از پروژه های مهم خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود و زیر مجموعه که ما باشیم قرار دارد.

نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خاطر نشان کرد: با همین خط فکری و اعتقاد انشالله ما در کنار همه دوستان در دستگاه های اجرایی خدمت رسان جهت تسریع در نیازهای مردم خواهیم بود.

وی گفت: مدتی قبل در خصوص تامین آب شرب دشت آزادگان به یاری شرکت آب و فاضلاب استان رفتیم و در مدت ۴۰روز با یک حرکت جهادی مشکل این منطقه به حمدالله برطرف شد.

باقری در ادامه بیان داشت: سپاه استان طی سالهای گذشته تاکنون در بحرانهای مختلف اعم از ریزگردها، سیل ، زلزله و در آخر در قضیه متروپل تماما با حضور سردار بصورت شبانه روزی در محل حاضر بوده و از هیچ اقدام حمایتی دریغ ننمودیم.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج)گفت: یکی از معضلاتی که گریبان گیر برق می باشد، مسئله سرقت سیم می باشد که با همکاری گسترده ای که با برق استان صورت گرفته است، به حمدالله شاهد کاهش میزان سرقت هستیم.

باقری درخصوص نحوه ارزیابی واحد های تابعه خود در زمینه مصرف برق افزود: ماه به ماه کارنامه انرژی رده های مختلف در حال ارزیابی می باشد و به قسمت های که الگوی مصرف را رعایت نکنند تذکر لازم داده می شود.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه در در بحث کمبود گاز زمستان سال گذشته بخاطر سرمای شدید با موفقیت عبور کردیم انشالله همینک نیز پا به پای مجموعه صنعت آب و برق در این کمبود تولید ناشی از خشکسالی و نابرابری تولید و مصرف خواهیم بود.

سردار باقری با تاکید بر صرفه جویی حداکثری گفت: با تمهیداتی که در واحد های عملیاتی، آموزشی و اداری در خصوص روشنایی و وسایل سرمایشی انجام شده در تلاشیم تا برابر الگوی اعلام شده مصارف خود را کنترل نماییم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)در پایان گفت: از امروز که این رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق میان سپاه پاسداران ، وزارت کشور و وزارت نیرو کار خود را در سراسر کشور شروع کرده است، تلاش خواهیم کرد در سطوح مختلف گام های موثری برداشته که به حمدالله آمارها تاکنون نشان می دهد ، استان خوزستان در زمینه الگوی مصرف در جایگاه مناسبی قرار دارد.

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین