سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز : اجازه نمی دهیم انتصابات در شهرداری اهواز فقط مختص به یک قوم خاص باشد

سيد كريم حسيني نماینده مردم اهواز : اجازه نمي دهيم انتصابات در شهرداري اهواز فقط مختص به يك قوم خاص باشد

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۸۰ درصد انتصابات در شهرداری اهواز هیچگونه منطق و توجیه قابل قبولی ندارند و آسیب های این انتصابات بسیار است.

سیدکریم حسینی در تذکری خطاب به شهردار اهواز و استاندار خوزستان در رابطه با انتصابات صورت گرفته تا به امروز، بیان کرد: طبق بررسی های به عمل آمده بیش از ۸۰ درصد انتصابات هیچگونه منطق و توجیه قابل قبولی ندارند، آسیب های این انتصابات بسیار است مانند انتصاب افراد بدون تجربه، چرا که شاهد بودیم در برخی پست های حساس مانند مدیران مناطق و مدیران سازمان ها و همچنین معاونین که اکثرا غیر بومی هستند، افرادی منصوب شده اند که هیچگونه تجربه اجرایی نداشته اند.

سیدکریم حسینی افزود: چرا از قوم عرب که زمانی اکثر این جوانان انقلابی و پاکدست در بدنه شهرداری که سال ها مدیر بوده و از تجربه کافی برخوردارند اکنون از انها استفاده نمی شود، در حال حاضر بعضی افراد سررشته ای در مورد حوزه کاری منتصب شده را ندارند و حتی اجازه حضور افراد باتجربه را در کنار خود نمی دهند. کشور ما در شرایطی قرار ندارد که اجازه دهیم یک مدیر چندین ماه وقت صرف شناختن سازمان مربوطه نماید.
حسینی با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته مرتبط با شهردار و استاندار در خصوص انتصابات افراد غیر مرتبط صحبت کردیم گفت: متاسفانه انتقاد ما نتیجه نداشته و سعی کردیم علیرغم وضع موجود جو حاکم اسیب نبیند ولی در کمال تاسف بدون در نظر گرفتن انتقادات بر اساس بعضی روابط قومی انتصابات در حال رخ دادن و ما اجازه نمی دهیم که یک قوم بدلیل بعضی موارد سیاسی افراد مورد بهره برداری قرار گیرد.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین