شهرداری اهواز، مسئول اصلاح پل فولاد شد/

شهرداری اهواز، مسئول اصلاح پل فولاد شد/

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز، گفت: اگر چه شهرداری اهواز در مورد اصلاح پل ششم مسوولیتی ندارد ولی به دلیل مصوبه مسئولان استان این شهرداری پای کار آمده و اصلاح این پل از فردا سه‌شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیاوش محمودی روز دوشنبه در نطق پیش از دستور شصت و سومین نشست رسمی در صحن علنی این شورا ترافیک ناشی از ممنوعیت تردد بر پل ششم را برای مردم اهواز آزاردهنده دانست و افزود: یک ماه از تعطیلی این پل می‌گذرد و تاکنون کاری برای اصلاح آن انجام نشده است.

وی ادامه داد: از فردا سه‌شنبه کار اصلاح پل ششم آغاز می‌شود که انتظار می‌رود تقویم زمانی بازگشایی این پل برای بهره برداری مردم به صورت عمومی اعلا م شود تا مردم زمان بهره برداری از آن را بدانند.

محمودی با اشاره به مطالعات اصلاح هندسی جاده ساحلی اهواز افزود: اصلاح هندسی جاده ساحلی از پل پنجم تا بوستان نگارگر (پارک قوری) در دستور کار قرار گرفته است که با اجرای این طرح بخش زیادی از ترافیک جاده ساحلی کاهش می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز، ادامه داد: ممنوعیت تردد بر روی پل ششم موجب شده تا بار ترافیکی سنگینی بر تقاطع دانشگاه وارد شود. بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح در دست احداث در میدان دانشگاه در زمان مقرر حایز اهمیت است.

وی با اشاره به تعیین شهریور امسال برای بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز توسط پیمانکار افزود: انتظار از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار این طرح این است که بهره برداری از این پل بدون حتی یک روز تخلف از زمان وعده داده شده به بهره برداری برسد.

محمودی همچنین با اشاره به آب گرفتگی منطقه گلدشت اهواز گفت: مناطق گلدشت و سادات اهواز فاقد شبکه فاضلاب هستند و به دلیل پس زدگی خروجی فاضلاب، پساب در حال ورود به خانه‌های مردم است که قرار است دستگاه‌های مرتبط به صورت جدی و فوری ورود کنند و با تعریف طرحی مشکل فاصلاب گلدشت را حل کنند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین