نماینده مردم اهواز : انتصاب غیربومی ها تحقیر جوانان و مدیران با کفایت خوزستان است

نماينده مردم اهواز :  انتصاب غيربومي ها تحقیر جوانان و مدیران با کفایت خوزستان است

نماینده مردم اهواز گفت: انتخاب مدیران غیر بومی در حقیقت اجحاف در حق نیروهای توانمند بدنه مدیریتی استان و این تحقیر جوانان و مدیران با کفایت خوزستان است.

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان، درباره انتصابات مدیران غیر بومی و لغو معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان اظهار داشت: در وزارتخانه ها، ضوابط و توانمندی ها به تعهد افراد غلبه کرده و گاهی افرادی که عمدتاً غیر بومی و رانده شده از دیگر استان ها هستند، جهت مدیریت در خوزستان پیشنهاد می شوند که چند صباحی در استان به جمع آوری رزومه و سوابق بپردازند و بعداً به استان دیگری بروند.

وی افزود: تجربه ثابت کرده انتخابات اینچنینی به جز ضرر به توسعه استان چیزی عایده خوزستان نشده و انتخاب مدیران غیر بومی در حقیقت اجحاف در حق نیروهای توانمند بدنه مدیریتی استان و این تحقیر جوانان و مدیران با کفایت خوزستان است.

نماینده مردم اهواز با بیان اینکه خوزستان به اندازه کافی مدیر کارآمد دارد، گفت: متاسفانه مسئولان اجرایی توجهی به تذکرات نمایندگان نمی کنند و تذکرات نماینده های مجلس را به دخالت در انتصابات نسبت می دهند، زمانی دخالت در انتصابات معنا پیدا می کند که فردی از سوی نماینده ها معرفی شود.

وی تاکید کرد: تا زمان مسئولیت نظارتی ما در مجلس از انتصابات غیر بومی و مدیران رانده شده از دیگر استان‌ها در خوزستان جلوگیری می کنیم.

حسینی تصریح کرد: خوزستان از نظر انتصابات در دولت سیزدهم، وضعیت خوبی ندارد و با گذشت یک سال از عمر این دولت متاسفانه تکلیف مدیران موجود، مشخص نشده است. ما برکناری مدیران را عرض نمی کنیم و باید مدیران با اطمینان خاطر به مسئولیت خود بپردازند و در صورت تغییر باید زودتر این کار صورت گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: متاسفانه دولت سیزدهم و استانداری خوزستان نمره خوبی در انتصابات بهنگام اخذ نکردند و نسبت به دیگر استان‌ها در رتبه آخر قرار داریم.

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین