اسدی رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان: سوخت تراکتور کشاورزان در بسیاری از شهرهای خوزستان قطع شده است / برای تراکتور شش سیلندر روزی ۷ لیتر سوخت دادند

اسدی رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان:  سوخت تراکتور کشاورزان در بسیاری از شهرهای خوزستان قطع شده است / برای تراکتور شش سیلندر روزی ۷ لیتر سوخت دادند

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: سوخت تراکتور کشاورزان در بسیاری از شهرهای خوزستان قطع شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان با بیان اینکه سوخت تراکتور کشاورزان در بسیاری از شهرهای خوزستان تقریبا قطع شده است گفت: کشاورزی خوزستان در وضعیت وخیمی بسر می برد و متاسفانه علیرغم پیگیری های فراوان، همچنان شرکت پخش فرآورده های نفتی از تخصیص سوخت مورد نیاز تراکتور کشاورزان خودداری می نماید.

مسعود اسدی افزود: میزان تخصیص سهمیه سوخت در برخی شهرستان ها به روزانه ۶ تا ۷ لیتر رسیده که تقریبا به معنی قطع سهمیه سوخت دولتی کشاورزان می باشد.

وی گفت: در خصوص سهمیه سوخت کشاورزان، در بسیاری از شهرستان ها از سهمیه ۱۵۰۰ لیتری سوخت تراکتور ۶ سلیندر تنها میزان ۲۰۰ لیتر مورد تایید شرکت پخش فرآورده های نفتی قرار می گیرد که به معنای این است که سهمیه تراکتور ۶ سلیندر سنگین در روز ۷ لیتر می باشد که حتی برای روشن و خاموش کردن تراکتور هم کفاف نمی دهد.

وی گفت: پیگیری های زیادی از سوی صنف کشاورزان استان انجام شد و جلساتی در استانداری نیز برگزار گردید و علیرغم مصوبات و تاکیدات استانداری، متاسفانه شرکت پخش فرآورده های نفتی به بهانه های مختلف از اجرای این دستورات و مصوبات خودداری می نماید و به هیچ وجه حاضر به همکاری برای تامین سوخت کشاورزان نمی باشد.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: تمام توان خود را برای آرام نگهداشتن کشاورزان بکار برده ایم ولی بنظر می رسد برخی عمدا قصد دارند استان را دچار مشکلات اجتماعی و امنیتی نمایند.

اسدی گفت: هم اکنون کشاورزان، گازوئیل مورد نیاز خود را به سختی و با مشقت و با لیتری ۱۲ هزار تومان از کامیون داران تهیه می نمایند یعنی در حال حاضر کشاورزان، گازوئیل مورد نیاز را به قیمت فوب خلیج فارس تامین می کنند تا بتوانند به کشاورزی خود برسند.

وی در پایان گفت: مماشات مسئولین عالی استان و مسئولین امنیتی با مدیرکلی که به دستورات و مصوبات شوراهای مختلف استانداری تمکین نمی کند و امنیت و آرامش جامعه را به چالش انداخته است جای تعجب و سوال دارد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین